ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76520
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۳۷
  • 71 بازدید
  • ارسال توسط :
سفیر آمریکا در یمن، انصارالله را دعوت به مذاکره با “حسن نیت” کرد!

سفیر آمریکا در یمن، انصارالله را دعوت به مذاکره با “حسن نیت” کرد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشرة، متیو تولر، سفیر آمریکا در یمن مدعی شد، حکومت نیروهای وابسته به جنبش انصارالله در مناطق تحت کنترل‌شان برای مردم یمن “حکومتی وحشیانه” است و آمریکا هر روز شاهد نقض حقوق شهروندی و فساد در ابعاد گسترده توسط […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت النشرة، متیو تولر، سفیر آمریکا در یمن مدعی شد، حکومت نیروهای وابسته به جنبش انصارالله در مناطق تحت کنترل‌شان برای مردم یمن “حکومتی وحشیانه” است و آمریکا هر روز شاهد نقض حقوق شهروندی و فساد در ابعاد گسترده توسط این نیروها است!

تولر مدعی شد، نیروهای وابسته به انصارالله باید با حسن نیت و برای ایجاد ساختار سیاسی که در آن حقوق تمامی یمنی‌ها رعایت شود، مذاکره کنند.

سفیر آمریکا در یمن افزود: آمریکا به حمایت خود از فرستاده ویژه سازمان ملل جهت ایجاد یمنی یکپارچه و امن و نه تبدیل آن به پناهگاهی برای سازمان‌های افراطی و خشن مانند القاعده و ابزاری برای ایجاد درگیری‌های منطقه‌ای گسترده‌تر پایبند است.

وی در پایان مدعی شد، آمریکا نسبت به هدف قرار گفتن غیرنظامیان از سوی نیروهای انصارالله نگران است و این اقدامات تنها موجب طولانی شدن بحران در یمن می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.