ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76615
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۵۴
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :

شمیم عطر شهید مدافع حرم فاطمیون در قزوین به مشام می‌رسد

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قزوین، هم‌زمان با ایام‌الله شعبان المعظم و در آستانه ماه پر فیض رمضان شهر قزوین میزبان شهیدی از تیپ فاطمیون می‌شود. شهید مدافع حرم «حسین محمدی» تبعه افغانی ساکن شهر قزوین، مجرد و 18 سال سن داشت که از تیپ فاطمیون به سوریه […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از قزوین، هم‌زمان با ایام‌الله شعبان المعظم و در آستانه ماه پر فیض رمضان شهر قزوین میزبان شهیدی از تیپ فاطمیون می‌شود. 
شهید مدافع حرم «حسین محمدی» تبعه افغانی ساکن شهر قزوین، مجرد و 18 سال سن داشت که از تیپ فاطمیون به سوریه اعزام و زمستان سال گذشته در دفاع از حریم اسلام و حرم اهل‌بیت(ع) در سوریه به شهادت رسید. 
پیکر مطهر این شهید جوان بعد از شناسایی روز پنجشنبه در میان دستان مردم شهیدپرور استان تشییع و در گلزار شهدای قزوین به خاک سپرده خواهد شد.
مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید مدافع حرم با حضور مسئولان، خانواده شهدا، ایثارگران و مردم شهیدپرور قزوین روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه سال جاری از امامزاده اسماعیل(ع) تا گلزار شهدای قزوین در قزوین تشییع می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا، مراسم یادبود شهید «حسین محمدی» نیز روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت‌ماه از ساعت 17 تا 18:30 در حسینیه امامزاده حسین(ع) برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.