ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76647
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
  • 266 بازدید
  • ارسال توسط :

برگزاری عصر شعر و خاطره با محوریت شهدای «خان‌‌طومان» در مازندران

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، «احد جاودانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: عصری با شعر و خاطره با محوریت شهدای «خان‌طومان» مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، یک‌شنبه 16 اردیبهشت ماه ساعت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، «احد جاودانی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: عصری با شعر و خاطره با محوریت شهدای «خان‌طومان» مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، یک‌شنبه 16 اردیبهشت ماه ساعت 16:30 عصر برگزار می‌شود. 

وی  افزود: خانواده شهدا به ویژه شهدای خان‌طومان سوریه و همچنین تمام امت شهید پرور و ولایی می‌توانند جهت شرکت در این مراسم به ساری، میدان امام خمینی (ره)، سالن سلمان هراتی ساری مراجعه کنند. 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران تصریح کرد: ١٣ مدافع حرم مازندرانی در خان‌طومان، جرعه نوش شربت شیرین شهادت شدند و آنها رهنمود دفاع از حرم حضرت زینب(س) را با قلب خویش دریافتند و راه سرخ شهادت را برگزیدند. 

وی تصریح کرد: مازندران در دوران ٨ سال دفاع مقدس بیش از ١٠ هزار شهید تقدیم انقلاب کرد و کاروان شهدای مازنی مدافع حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) ٣٩ نفره شده که اجساد برخی از شهدا هنوز به دست خانواده‌های چشم انتظار آنها نرسیده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عنوان کرد: عصری با شعر و خاطره با محوریت شهدای «خان‌طومان» توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.