ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76654
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۸
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
انتخابات عراق|توصیه انتخاباتی یک نماینده به شهروندان؛رایزنی‌های مالکی برای تشکیل دولت اکثریت

انتخابات عراق|توصیه انتخاباتی یک نماینده به شهروندان؛رایزنی‌های مالکی برای تشکیل دولت اکثریت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های عراقی، "صادق اللبان" نماینده پارلمان عراق و نامزد ائتلاف النصر در انتخابات پارلمانی پیش رو در این کشور گفت: عدم مشارکت شهروندان در انتخابات به پیروزی اشخاص فاسد کمک می‌کند. وی افزود: معترضان به انتخابات باید […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رسانه‌های عراقی، "صادق اللبان" نماینده پارلمان عراق و نامزد ائتلاف النصر در انتخابات پارلمانی پیش رو در این کشور گفت: عدم مشارکت شهروندان در انتخابات به پیروزی اشخاص فاسد کمک می‌کند.

وی افزود: معترضان به انتخابات باید در انتخابات مشارکت کنند تا از این طریق اشخاص فاسد را از روند سیاسی کنار بگذارند.

اللبان اظهار داشت: پیام مرجعیت دینی برای همه واضح بود و عدم مشارکت مردم در انتخابات آتی سبب می‌شود که افراد فاسد به عضویت پارلمان در آمده و در سایر مناصب اجرایی به کارگرفته شوند.

ائتلاف الفتح به دنبال پذیرش طرح مالکی برای تشکیل دولت اکثریت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روزنامه العربی الجدید، نوری المالکی معاون رئیس‌جمهور عراق و رئیس ائتلاف دولت قانون به گفت‌وگوهایش با جناح‌های سیاسی درباره تشکیل دولت اکثریت سیاسی ادامه می‌دهد.

"حنین قدو" نماینده ائتلاف الفتح به ریاست "هادی العامری" گفت این ائتلاف با وجود مخالفت برخی طرف‌های سیاسی طرح دولت اکثریت سیاسی را خواهد پذیرفت.

وی تاکید کرد گزینه اکثریت سیاسی برای تصحیح روند سیاسی، پایان دادن به زد و بندها در تشکیل دولت و محاکمه فاسدان نیازی مبرم است.

قدو در ادامه گفت  ائتلاف‌های سیاسی با هر تشکل یا حزب سیاسی بر اساس طرح دولت اکثریت سیاسی در ازای پایان دادن به مشکلات بر جا مانده بین طرف‌های سیاسی متخاصم خواهد بود.

طرح دولت اکثریت سیاسی طرحی است که توسط نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون مطرح شده و او در حال تلاش برای به دست آوردن طرفدارانی برای این طرح خود در جناح‌های سیاسی است.

"زینب الخزرجی" نماینده ائتلاف نوری المالکی گفت: همه گروه‌های سیاسی درک می‌کنند که شعار دولت اکثریت، بهترین راه حل برای نجات کشور است، اما آنها به دلیل منافع حزبی و گروهی خاص خود تلاش می‌کنند که با این طرح مخالفت کنند و منافع خود را بر منافع کشور ترجیح می‌دهند.

وی درباره ورود کشور به تونلی تاریک و حرکت به سمتی که عواقب خوبی ندارد در صورت عدم تشکیل دولت اکثریت در آینده هشدار داد و تاکید کرد عدم تشکیل دولت اکثریت کشور را به این ویرانی و فساد و تعطیلی نهادهای دولت که امروز مشاهده می‌کنیم، رسانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.