ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76671
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۵:۱۵
  • 77 بازدید
  • ارسال توسط :
امارات اخوان المسلمین را مسئول حوادث سقطری یمن دانست

امارات اخوان المسلمین را مسئول حوادث سقطری یمن دانست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، وزارت خارجه امارات به بیانیه نسخت وزیری دولت مستعفی یمن واکنش نشان داد. امارات در این بیانیه مدعی شده است که آنچه در بیانیه «بن دغر»، نخست وزیر دولت مستعفی یمن آمده، بر خلاف واقعیت و منطق است. نخست وزیر دولت مستعفی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از «شیعه نیوز»، وزارت خارجه امارات به بیانیه نسخت وزیری دولت مستعفی یمن واکنش نشان داد.

امارات در این بیانیه مدعی شده است که آنچه در بیانیه «بن دغر»، نخست وزیر دولت مستعفی یمن آمده، بر خلاف واقعیت و منطق است.

نخست وزیر دولت مستعفی یمن یکشنبه طی بیانیه‌ای بعد از دیدار با هیأت سعودی در قضیه «سقطری» از وجود اختلاف بین این دولت و امارات متحده عربی پرده برداشت و اعلام کرد که تداوم این اختلاف و امتداد آن به همه استان‌ها و جزیره سقطری برای هر عاقلی و صاحب بصیرتی واضح است.

وزارت خارجه امارات در واکنش به این بیانیه مدعی شد که اخوان المسلمین یمن پشت این گونه حملات و اقدامات است.

وزارت خارجه امارات در واکنش به انتشار خبر اقدام نیروهای خود در اشغال بندر و فرودگاه جزیره سقطری مدعی که این گونه خبرها صحت ندارد.

ابوظبی طرح موضوع حاکمیت بر جزیره سقطری از سوی دولت مستعفی را در شرایط فعلی «تقبیح» کرده و مدعی شده است که این گونه اقدامات علیه امارات که بخشی مهمی از ائتلاف سعودی است.

به دنبال اقدام امارات در اشغال جزیره سقطری، دولت مستعفی یمن به ریاست «منصور هادی»، تهدید کرد که در صورت تداوم این اشغالگری، طرح اخراج امارات از ائتلاف مذکور را به سازمان ملل مطرح خواهد کرد.

وزارت خارجه امارات موضعگیری دولت مستعفی مین علیه خود را «حملات مغرضانه» خواند که اخوان المسلمین پشت آن قرار دارد.

ابوظبی حضور نظامیان خود در استان‌های به اصطلاح آزاد شده  و سقطری را «قانونی» خواند که در چارچوپ عملیات ائتلاف سعودی صورت می‌گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.