ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76683
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۱۰
  • 199 بازدید
  • ارسال توسط :
۳۰۰ اثر رسانه‌ای در نخستین رزمواره مدافعان حرم ارزیابی شد

۳۰۰ اثر رسانه‌ای در نخستین رزمواره مدافعان حرم ارزیابی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سید محمدرضا دربندی که در نشست خبری مراسم اختتامیه نخستین رزمواره مدافعان حرم سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه مطبوعات و رسانه‌های مجازی در سال‌های اخیر در حوزه تولید محتوای مرتبط با مدافعان حرم حضور چشمگیری داشته‌اند، گفت: بیشترین اثر ارسالی، در بخش […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، سید محمدرضا دربندی که در نشست خبری مراسم اختتامیه نخستین رزمواره مدافعان حرم سخن می‌گفت، با اشاره به اینکه مطبوعات و رسانه‌های مجازی در سال‌های اخیر در حوزه تولید محتوای مرتبط با مدافعان حرم حضور چشمگیری داشته‌اند، گفت: بیشترین اثر ارسالی، در بخش مصاحبه خبری و گفت‌وگو بوده که ۱۰۵ اثر در این بخش ارزیابی شد. همچنین در بخش گزارش خبری ۷۵ اثر و در بخش عکس و گزارش تصویری نیز ۵۶ اثر داوری شده است.

وی اضافه کرد: در بخش مقاله ۳۶ اثر، در بخش تیتر نیز ۲۶ اثر و در گروه تولیدات چندرسانه ای نیز ۱۷ اثر راه یافته به رزمواره، مورد ارزیابی و داوری قرار گرفت. 

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی با اشاره به حجم بالای تولیدات حرفه‌ای در حوزه مقاومت و موضوع مدافعان حرم گفت: مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاههای خبری در سال های گذشته ضمن حفظ و رعایت مصالح و منافع ملی به خوبی به موضوعاتی چون «مقاومت» و «دفاع از حرم اهل بیت(ع)» در عراق و سوریه پرداخته‌اند و نخستین رزمواره مدافعان حرم فرصتی بود تا رسانه‌های کشور محتواهای تولید شده خود را در بخش‌های مختلف در معرض داوری قرار دهند.

دربندی توجه به مساله مقاومت و مدافعان حرم را نقطه مثبت فعالیت رسانه‌ها در سراسر کشور دانست و افزود: این آثار که پس از فراخوان رزمواره، به دبیرخانه و معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسید، صرفا متعلق به رسانه‌های سراسری و آنهایی که در تهران منتشر می‌شوند، نبود بلکه بخش عمده مطالب دریافتی از استان‌های مختلف و مطالبی بود که در نشریات محلی و استانی منتشر شده بود.

مراسم اختتامیه نخستین رزمواره مدافعان حرم، ساعت ۱۷ روز ۲۴ اردیبهشت ماه در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.