ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76708
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۵۲
  • 100 بازدید
  • ارسال توسط :
موشک باران اهداف اقتصادی عربستان توسط انصار الله

موشک باران اهداف اقتصادی عربستان توسط انصار الله

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، یگان موشکی انصار الله یمن اعلام کرد که اهداف اقتصادی عربستان در منطقه «نجران» در جنوب عربستان سعودی به وسیله موشک های بالستیک کوتاه برد«بدر 1» موشک باران شد این در حالی است که […]

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران به نقل از المیادین، یگان موشکی انصار الله یمن اعلام کرد که اهداف اقتصادی عربستان در منطقه «نجران» در جنوب عربستان سعودی به وسیله موشک های بالستیک کوتاه برد«بدر 1» موشک باران شد این در حالی است که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن نیز عملیات پیشروی گسترده ائتلاف عربستان سعودی به سمت چندین مرکز در مقابل گذرگاه مرزی«علب» را دفع کردند.

یگان موشکی یمن  با استفاده از موشک های بالستیک کوتاه برد از نوع بدر 1 اهداف اقتصادی عربستان در منطقه نجران در جنوب این کشور را موشک باران کردند.

در مقابل، ائتلاف عربی به رهبری عربستان سعودی مدعی شد که دفاع هوایی عربستان دو موشک را به سمت نجران شلیک شدند را سرنگون کرده است.

در همین حال، یک منبع نظامی یمنی گفت که شماری از نظامیان سعودی در جریان دفع حمله آنها با پشتیبانی گسترده هوایی به سمت کوه«الشرفه» در نجران کشته یا زخمی شدند.

این منبع افزود که نیروهای سعودی نتوانستند هیچ گونه پیشروی به سمت مواضع ارتش و کمیته های مردمی یمن در کوه الشرفه که بر شهر نجران از بخش جنوبی اشراف دارد، انجام دهند.

همزمان با آن ارتش و کمیته های مردمی عملیات پیشروی گسترده ائتلاف عربی به سمت مواضع ارتش و کمیته های مردمی در مقابل گذرگاه مرزی علب را با شکست مواجه کرده و یک خودروی نظامی سعودی در منطقه مرزی «الثعبان»در منطقه«عسیر» داخل عربستان را منهدم کردند.

همزمان با آن ارتش و کمیته های مردمی با یک موشک«زلزال 1» و توپخانه مواضع نیروهای ائتلاف عربی را در گذرگاه مرزی «الطوال» هدف قرار دادند.

 

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.