ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76769
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۶:۵۳
  • 300 بازدید
  • ارسال توسط :
غربت مدافعان حرم بیش از رزمندگانِ جنگ است

غربت مدافعان حرم بیش از رزمندگانِ جنگ است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، «غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی» عضو فراکسیون ایثارگران و نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایثار و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس در راه دفاع از کشور، نسل جوان آن زمان را کم‌نظیر عنوان کرد و […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه جهاد و مقاومت مشرق، «غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی» عضو فراکسیون ایثارگران و نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ایثار و مجاهدت رزمندگان دوران دفاع مقدس در راه دفاع از کشور، نسل جوان آن زمان را کم‌نظیر عنوان کرد و اظهار داشت: جوان امروز اگر می‌خواهد مانند رزمندگان جنگ تحمیلی رفتار و اعمال شهدایی داشته باشد، باید هوای نفسش را که در حقیقت مهم‌ترین عامل انحراف از مسیر حق محسوب می‌شود به کنترل خود درآورد.

این نماینده خانه ملت مراجعه به تاریخ جنگ تحمیلی را چراغ راهی برای جوانان و کسانی که نسبت به اهداف و آرمان‌های رزمندگان مدافع حرم ابهام دارند، دانست و افزود: در دوران دفاع مقدس مردم از عمق فاجعه تجاوز عراق به کشور خبر داشتند و رزمندگان از تمام نقاط کشور به طور علنی و با بدرقه مردم به جبهه‌ها اعزام می‌شدند و کسی آن‌ها را از رفتن در این مسیر منع نمی‌کرد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری باشکوه مراسم تشییع پیکرهای شهدا در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مدافعان حرم در شرایطی برای نبرد با دشمنی خطرناک‌تر از متجاوزان بعثی در جنگ تحمیلی، کشور را  به مقصد عراق و سوریه ترک کردند که کمتر کسی از ماهیت داعش خبر داشت. مبارزه با جریان خبیث تکفیری در منطقه و دفاع از مقدسات اسلام ادامه همان دفاع از خرمشهرهاست. معنای جهاد مدافعان حرم را تنها کسانی می‌فهمند که به شهدای جنگ تحمیلی اعتقاد قلبی دارند؛ چراکه این 2 از هم جدا نیستند.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه در میان مدافعان حرم جوانان زیادی از دهه‌های 70 و 80 به شهادت رسیدند، گفت: حق‌خواهی و شهادت‌طلبی در جوانان بیشتر شده است که این نشان از تثبیت فرهنگ شهادت‌طلبی در جامعه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.