ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76790
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
برخی احزاب یمنی خواستار مقابله عربستان با امارات درباره جزیره «سقطری» شدند

برخی احزاب یمنی خواستار مقابله عربستان با امارات درباره جزیره «سقطری» شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی احزاب همسو با ائتلاف سعودی در یمن، حضور نیروهای اماراتی در جزیره «سقطری» در جنوب یمن را به شدت محکوم کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه الجزیره، این احزاب یمنی با صدور […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، برخی احزاب همسو با ائتلاف سعودی در یمن، حضور نیروهای اماراتی در جزیره «سقطری» در جنوب یمن را به شدت محکوم کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه الجزیره، این احزاب یمنی با صدور بیانیه‌ای اعلام کردند که اقدامات امارات در سقطری را رد و محکوم می‌کنند و «اشغال بندر و فرودگاه سقطری از سوی امارات، حاکمیت ملی یمن را نقض می‌کند».

در این بیانیه همچنین آمده است: از عربستان می‌خواهیم برای فشار به امارات جهت عقب‌نشینی فوری نیروهایش از سقطری وارد عمل شود.

این احزاب یمنی در ادامه از نظامی شدن جزیره سقطری و به خطر افتادن زندگی ساکنین آن ابراز نگرانی کردند.

دولت مستعفی یمن نیز روز یکشنبه گذشته، ضمن اعتراف به اختلاف با امارات، ورود 3 جنگنده حامل تانک و نیروی نظامی این کشور به جزیره سقطری را تایید کرد و اقدامات صورت گرفته در این جزیره را غیرقابل توجیه دانست.

روز گذشته (دوشنبه) صدها نفر از ساکنان جزیره سقطری با تجمع در شهر «حدیب» و اهتزار پرچم یمن علیه اشغال این جزیره توسط امارات شعار سر دادند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.