ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76797
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
  • 90 بازدید
  • ارسال توسط :

واکنش ائتلاف عربی به اتهامات دوحه درباره قطری بازداشت شده در یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا،‌ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف عربی در کنفرانس مطبوعاتی گفت، شخص قطری بازداشت شده در گذرگاه مرزی “شحن” میان یمن و عمان در ۲۱ آوریل، اصالتی یمنی و تابعیت قطر را دارد و این دولت یمن است که اقدامات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا،‌ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ترکی المالکی، سخنگوی ائتلاف عربی در کنفرانس مطبوعاتی گفت، شخص قطری بازداشت شده در گذرگاه مرزی “شحن” میان یمن و عمان در ۲۱ آوریل، اصالتی یمنی و تابعیت قطر را دارد و این دولت یمن است که اقدامات لازم را درباره او انجام می‌دهد.

این نخستین واکنش رسمی ائتلاف عربی به اتهامات قطر است که این ائتلاف را به بازداشت بیش از دو هفته‌ای یکی از شهروندانش متهم کرده بود، آن هم بدون اینکه وی جرمی مرتکب شود یا اتهامی به او وارد کنند.

المالکی در این باره گفت، افسر قطری صرف نظر از تابعیت که دارد، اهل یمن است و در خاک این کشور بازداشت شده، به همین دلیل براساس قانون یمن، دولت این کشور درباره او اقدام می‌کند.

دوحه مقامات عربستان را که رهبری ائتلاف عربی را برعهده دارد روز چهارشنبه به بازداشت محسن صالح سعدون الکربی، شهروند قطری طی بازگشتش از یمن متهم کرد.

شبکه ماهواره‌ای “العربیه” عربستان اعلام کرد، الکربی افسر سازمان اطلاعات قطر بوده و به همکاری با انصارالله متهم است.

از ۲۶ مارس ۲۰۱۵ ائتلاف عربی در حمایت از دولت مستعفی یمن در مقابله با انصارالله در یمن عملیات نظامی انجام می‌دهد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.