ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7680
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
توهین به مدافعان حرم جسارت به اصل حرم و صاحب حرم است/ امروز فتنه گران سبز لباس اعتدال به تن کرده اند

توهین به مدافعان حرم جسارت به اصل حرم و صاحب حرم است/ امروز فتنه گران سبز لباس اعتدال به تن کرده اند

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  اقطاع، حجت الاسلام محمد علی محسن زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ، در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم در شهرستان بافت، اظهار داشت: حضور مردم بافت در این یادواره نشان داد که مردم معنای مدافعان حرم […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  اقطاع، حجت الاسلام محمد علی محسن زاده، نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان ، در نخستین یادواره شهدای مدافع حرم در شهرستان بافت، اظهار داشت: حضور مردم بافت در این یادواره نشان داد که مردم معنای مدافعان حرم و وضعیت آنان را درک می کنند.

حجت الاسلام محسنی با اشاره به ابعاد و هدف مبارزه مدافعان حرم بیان داشت: اولین ویژگی مدافعان حرم دفاع از تمام ارزشهای الهی است و اگر به بحث دفاع ار حرم اهل بیت(ع) پرداخته می شود به این دلیل است که اهل بیت(ع) بخشی از این ارزهای الهی می باشند.

وی با اشاره به دیدار اخیر امام خامنه ای(مد ظله العالی)  با دانشجویان و تشبیه اوضاع کنونی کشور به جنگ احزاب توسط ایشان، خاطر نشان کرد: یکی از ویژگیهای جنگ احزاب قرار گرفتن سپاه مشرکین با همه توان خود در مقابل تمام اسلام است ، که کل اسلام ظرفیتش ولایت امام علی(ع)بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان در تشریح جنگ احزاب تصریح کرد: در جنگ احزاب دشمنان داخلی با دشمنان خارجی هم گرایی داشته و هم پیمان شدند و با این هم پیمانی، دشمن خارجی را تحریک کردند تا به جنگ با مدینه النی(ص) یعنی قلب اسلام وارد جنگ شود.

وی ادامه داد: ثرتمندان و مفسدان اقتصادی بی درد، در جامعه مدینه النبی، به امید اینکه مذاکره با مشرکین سفره آنها را رنگین تر می کند وارد میدان شدند و به مردم وعده و وعید رفاه می دادند.

حجت الاسلام محسنی با اشاره به همراهی منافقین داخلی با دشمنان در شرایط کنونی کشور، تأکید کرد: منافقین داخلی، دشمن را برای تغییر نقشه کل جهان اسلام و نه فقط ایران، بسیج کردند اما نوید این است که جنگ احزاب با اضمحلال کفر و سرشکستگی منافقین داخلی به پایان رسید.

وی در خصوص  هدف از مجاهدت مدافعان حرم خاطر نشان کرد: اگر مجاهدت نباشد، نه کنستی می ماند نه مسجد و نه کلیسایی، لذا مدافعان حرم دفاع می کنند تا همه ادیاین الهی موجود بمانند.

این مقام مسئول اذعان داشت: لشکر شیطانی داعش متشکل از ۶۳ کشور به عراق هجوم اورد و محورش را نزدیک ترین محور به ایران قرار داد و تا ۳۳ کیلومتری کاظمین نیز پیش آمدند، و این مدافعان حرم بودند که انها را ۱۲۰۰ کیلومتر عقب رانده و از حدود و ثغور ایران اسلامی دفاع کردند.

وی در ادامه،  دفاع از امنیت و انسانیت را از دیگر ابعاد مبارزه مدافعان حرم دانست و گفت: مردمانی که ما از انها دفاع می کنیم یا با ما همسایه هستند، یا در دین و یا در انسانیت با ما شریک می باشند. لذا دفاع مدافعان حرم دفاع از انسانیت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با اشاره به توهین اخیر به مدافعان حرم در شهر بافت تصریح کرد: اگر کسی در این شهر دهان پلیدش را باز می کند و به مدافعان حرم توهین می کند، تکلیف ما روشن است، شاید در شناسنامه  مسلمان باشد ولی از ما نیست.

وی ادامه داد: زبانهایی که در فتنه سبز می گفت نه غزه و نه لبنان جانم فدای ایران، امروز لباس عوض کرده و لباس اعتدال به تن کرده اند، اما دروغ می گویند اینها همان فتنه گرانی هستند که به مدافعان حرم توهین می کنند.

حجت الاسلام محسنی در ادامه بیان داشت: توهین به مدافعان حرم نه فقط توهین به تمام مدافعان فاطمیون و زینیون پاکستان و افغانستان است، نه فقط توهین به لشکر قمر بنی هاشم مدافعان حرم ایران و … است بلکه اهانت و جسارت به اصل حرم و صاحب حرم است.

وی افزود: اگر امروز می خواهید فرزند عمر سعد را ببینید، به کسانی بنگرید که به مدافعان حرم توهین می کنند، اینها اگر دستشان برسد سر حتی یکی از ماها را به تن نمی گذارند، همین گونه افراد روزی  در طراز استاندار،  در مورد شهدای تازه تفحص شده می گفتند اگر این استخوانهای پوسیده و آلوده به مواد شیمایی را به شهرها بیاورید، شهرها آلوده می شوند.

وی ادامه داد: اینها کسانی هستند که اگر داعش تیری به سوی آنها پرتاب کند،  دستشان را روی سر می گذارند، تسلیم می شوند و خودشان را خیس می کنند همانند سربازان آمریکایی در خلیج همیشه فارس.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان در پایان، مبارزه مدافعان حرم را دفاع از کلیت اسلام دانست و تصریح کرد: به فتوای مراجع تقلید، تقویت جامعه اسلامی و تضعیف جبهه کفر، بر  آحاد جامعه مسلمین واجب است.

۲۰۱۶۰۷۲۶_۱۷۴۶۵۲

۲۰۱۶۰۷۲۶_۱۷۵۷۰۶

۲۰۱۶۰۷۲۶_۱۸۲۹۴۰

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن