ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76806
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹
  • 113 بازدید
  • ارسال توسط :
تعهد انصارالله به دادن پاسخ شکننده به حملات ائتلاف عربستان به ساختمان ریاست‌جمهوری یمن

تعهد انصارالله به دادن پاسخ شکننده به حملات ائتلاف عربستان به ساختمان ریاست‌جمهوری یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، جنبش انصارالله روز سه‌شنبه تعهد کرد به حملات اخیر ائتلاف عربستان به ساختمان ریاست جمهوری یمن در صنعا پاسخ خواهد داد. خبرگزاری یمن به نقل از عبدالسلام جابر، نماینده جنبش مردمی انصارالله، اعلام کرد: «این (حملات) جنایت […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، جنبش انصارالله روز سه‌شنبه تعهد کرد به حملات اخیر ائتلاف عربستان به ساختمان ریاست جمهوری یمن در صنعا پاسخ خواهد داد.

خبرگزاری یمن به نقل از عبدالسلام جابر، نماینده جنبش مردمی انصارالله، اعلام کرد: «این (حملات) جنایت بود و هیچکدام از جنایت‌های ائتلاف دشمن بدون پاسخ از جانب مردم ما باقی نخواهند ماند.»

روز دوشنبه، یک منبع در گفتگو با اسپوتنیک اعلام کرد ائتلاف عربستان در حالی که مهدی مشاط، رئیس شورای سیاسی انصارالله، در ساختمان ریاست جمهوری یمن حضور داشت، به این ساختمان حمله کرد. در پی این حمله 15 نفر به شهادت رسیدند و بیش از 50 نفر مجروح شدند.

در ماه آوریل، ائتلاف عربستان در حمله‌ای مشابه، صالح صماد، رئیس شورای عالی سیاسی جنبش انصارالله، را به شهادت رساند. در پی این حمله، نیروهای انصارالله متعهد شدند به آمریکا و عربستان سعودی «پاسخی شکننده» بدهند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.