ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7685
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
  • 106 بازدید
  • ارسال توسط :

برگزاری دعای ندبه در جوار مزار شهدای گمنام گاوازنگ

سید سعید صفوی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌‌های دینی و مذهبی یکی از رویکردهای مهم در شهرداری زنجان است که یکی از این عناوین، برگزاری دعای ندبه در جوار مزار شهدای گمنام در ارتفاعات گاوازنگ است. صفوی با اشاره به برگزاری […]

سید سعید صفوی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: برگزاری برنامه‌‌های دینی و مذهبی یکی از رویکردهای مهم در شهرداری زنجان است که یکی از این عناوین، برگزاری دعای ندبه در جوار مزار شهدای گمنام در ارتفاعات گاوازنگ است.

صفوی با اشاره به برگزاری دعای پرفیض ندبه در جمعه این هفته، تصریح کرد: این مراسم پر فیض با انجام مراسم یادبود برای شهدای مدافع حرم در زنجان برگزار می‌شود که خانواده دو شهید مدافع حرم، شهیدان رحمان بهرامی و داود مرادخانی نیز از مدعوان این مراسم هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار زنجان با اشاره به در نظر گرفتن وسیله ایاب و ذهاب برای حضور علاقه‌مندان در این برنامه عنوان کرد: سرویس این برنامه ساعت 6 و 45 دقیقه از مقابل فرهنگسرای امام خمینی حرکت می‌کند.

صفوی با بیان اینکه زمان این برنامه 7 و 30 دقیقه صبح جمعه هشتم مردادماه است، اضافه کرد: علاوه بر سه دستگاه اتوبوسی که برای حضور در این مراسم معنوی تدارک دیده شده است، حضور برای عموم شهروندان آزاد است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن