ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76859
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۱۸
  • 101 بازدید
  • ارسال توسط :
اهواز| آئین تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم "مسلمی سواری" برگزار می‌شود

اهواز| آئین تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم "مسلمی سواری" برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم ازاهواز، با حضور اعضای سازمان مردم نهاد مجمع یاوران مدافعین حرم خوزستان مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم شهید ناصر مسلمی سواری در منزل آن شهید برگزار می‌شود. مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم عصر چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه در منزل […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم ازاهواز، با حضور اعضای سازمان مردم نهاد مجمع یاوران مدافعین حرم خوزستان مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم شهید ناصر مسلمی سواری در منزل آن شهید برگزار می‌شود.

مراسم تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم عصر چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه در منزل آن شهید در شهرک شهید محلاتی اهواز برگزار می‌شود.

تجلیل از همسر و فرزندان شهید، قرائت زیارت عاشورا و بیان خاطرات آن شهید از زبان همسر از جمله برنامه‌های سمن مدافعین حرم خوزستان در این مراسم است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری دوم خردادماه سال 1360 در یک خانواده پرجمعیت در شهر سوسنگرد شهرستان دشت‌آزادگان استان خوزستان دیده به جهان گشود.

این جوان اهوازی همزمان با هجوم تکفیری‌ها به سوریه به همراه جمعی از دوستان افغانستانی خود به این کشور رفت و در روز دوم آبان‌ماه سال 1392 همزمان با روز عاشورا در دفاع از حرم حضرت زینب کبری(س) و حضرت رقیه خاتون(س) توسط گروه‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.