ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76873
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۴۵
  • 182 بازدید
  • ارسال توسط :
يادی از شهيد مدافع حرم «محرمعلی مرادخانی» در راديو معارف

يادی از شهيد مدافع حرم «محرمعلی مرادخانی» در راديو معارف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، برنامه «شاهد» از 22 ارديبهشت با شرح زندگی يكی از مدافعان حرم آل‌الله به روی آنتن می‌رود، اين برنامه با حضور اقوام،‌ همرزمان و نزديكان شهيد مدافع حرم محرمعلی مرادخانی ناگفته‌های اين مجاهد دلاور را بيان می‌كند. شهيد محرمعلی مراخانی […]

يادی از شهيد مدافع حرم «محرمعلی مرادخانی» در راديو معارف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، برنامه «شاهد» از 22 ارديبهشت با شرح زندگی يكی از مدافعان حرم آل‌الله به روی آنتن می‌رود، اين برنامه با حضور اقوام،‌ همرزمان و نزديكان شهيد مدافع حرم محرمعلی مرادخانی ناگفته‌های اين مجاهد دلاور را بيان می‌كند.
شهيد محرمعلی مراخانی بعد از جنگ همچنان فعال بود. قبل از بازنشستگی مدتی به كرمانشاه رفت، مدتی هم از او دعوت شد تا در ستاد مشترك نيروی قرارگاه امام حسين(ع) باشد و به تهران منتقل شد. بعد آمد به عنوان كارشناس نظامی قرارگاه امام حسين(ع) مشغول شد كه ديگر بحث بازنشستگی‌اش پيش آمد و بلافاصله بعد از بازنشستگی اعزام گرفت و راهی سوريه شد.
برنامه شاهد كاری از گروه معارف،‌ فرهنگ و جامعه به تهيه و سردبيری محمد جواد عابدينی و اجرای مهدی مهدوی‌راد هر روز ساعت 13:20 از راديو معارف پخش می‌شود.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.