ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76889
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۱
  • 382 بازدید
  • ارسال توسط :

عملیات غافلگیرانه یمنی ها در الحدیده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  جهان نيوز به نقل از العالم، نیروهای یمنی با خنثی کردن عملیات پیشروی مزدوران سعودی در منطقه البرح در غرب استان تعز بیش از 38 مزدور را با شلیک موشک به سوی خودروهای آنها به هلاکت رساندند و 70 مزدور دیگر را زخمی کردند. همچنین نیروهای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  جهان نيوز به نقل از العالم، نیروهای یمنی با خنثی کردن عملیات پیشروی مزدوران سعودی در منطقه البرح در غرب استان تعز بیش از 38 مزدور را با شلیک موشک به سوی خودروهای آنها به هلاکت رساندند و 70 مزدور دیگر را زخمی کردند.

همچنین نیروهای یمنی با اجرای عملیاتی غافلگیرانه در شهر حیس در جنوب استان الحدیده تعداد زیادی از مزدوران عربستان و امارات را کشتند و زخمی کردند و تعدادی از آنها را به اسارت گرفتند و تجهیزات نظامی آنها را به غنیمت گرفتند. 

انفجار چند بمب در مسیر خودروهای مزدوران عربستان در منطقه الخلیفین در شهر خب و الشعف استان الجوف در شمال یمن منجر به هلاکت سرنشینان آن خودروها شد. 

گفتنی است؛ انفجار یک بمب خوشه ای برجای مانده از حملات هوایی عربستان به شهر مرزی رازح در استان صعده یمن منجر به شهادت یک کودک و مجروحیت پدر و مادرش شد. 
 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.