ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76890
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
اراک|یادواره شهدای مدافع حرم با حضور "حسین یکتا" برگزار می‌شود

اراک|یادواره شهدای مدافع حرم با حضور "حسین یکتا" برگزار می‌شود

محمدرضا رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به جایگاه والای کار ارزشمند شهدای والامقام مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدای ما برای کشورهایی که مسلمان نیستند و دفاع مقدس را نداشتند، الگو هستند و امروز شهدای ما به عنوان یک الگوی حسنه برای ملت خود ملت‌های آزاده دنیا هستند. […]

محمدرضا رضایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به جایگاه والای کار ارزشمند شهدای والامقام مدافع حرم و شهدای انقلاب اسلامی اظهار داشت: شهدای ما برای کشورهایی که مسلمان نیستند و دفاع مقدس را نداشتند، الگو هستند و امروز شهدای ما به عنوان یک الگوی حسنه برای ملت خود ملت‌های آزاده دنیا هستند.

وی افزود: مدافعان حرم از جایگاه بسیار بالا و ارزشمندی نزد حق تعالی و ملت‌ها برخوردار هستند زیرا امروزه کمتر شخصی پیدا می‌شود که برای دیگران از خود گذشتگی کنند، و شهدای مدافع حرم با فدای جان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور و دفاع از حریم پاک اهل بیت(ع) ایستادند و ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی قدرشناس شهدای مدافع حرم هستند و این عزیزان نزد ملت ما از جایگاه بالایی برخوردار هستند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: شهدا راه سیدالشهدا(ع) را دنبال کردند، و در واقع شهدای مدافع حرم تداوم راه سرخ عاشورای حسینی و شهدای گلگون کفن بزرگ انقلاب اسلامی هستند.

رضایی بیان کرد: تروریست‌های تکفیری و جنایتکار با عمل خود به دنبال نابودی اسلام ناب محمدی بوده و هستند و اگر مدافعان حرم نبودند امنیت منطقه در خطر بود، تروریست‌های تکفیری در واقع مروج اسلام آمریکایی هستند و جنگ با اسلام و قرآن را پیش گرفته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به فرارسیدن دومین سالگرد شهادت شهید بابایی گفت: یادواره رفیق شفیق به مناسبت دومین سالگرد شهادت بسیجی مدافع حرم، علیرضا بابایی عصر روز پنجشنبه 20 اردیبهشت ماه در بهشت زهرای اراک برگزار می‌شود.

رضایی خاطرنشان کرد: در این مراسم "حسین یکتا" به سخنرانی خواهد پرداخت و یکی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نیز به مدیحه‌سرایی خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: شهید مدافع حرم علیرضا بابایی متولد 1351 فرمانده اسبق گردان عاشورا حوزه مقاومت بسیج شهید مدنی و مسئول امور خوابگاه‌های دانشگاه اراک بود که به عنوان نیروی داوطلب به جبهه مقاومت پیوست تا اینکه در تاریخ 25 اردیبهشت‌ماه در راه دفاع از حریم اهل بیت(ع) در فلوجه عراق و در تله انفجاری تروریست‌های تکفیری گرفتار و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.