ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76912
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸
  • 462 بازدید
  • ارسال توسط :
گیلان| یادواره شهید مدافع‌حرم "جواد دوربین" در بندرانزلی+فیلم

گیلان| یادواره شهید مدافع‌حرم "جواد دوربین" در بندرانزلی+فیلم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، دومین سالگرد شهادت شهید مدافع‌حرم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در بندرانزلی برگزار شد. همسر شهید "دوربین" با حضور در مقابل دوربین تسنیم ضمن تشریح خصایص اخلاقی این شهید والامقام اظهار داشت: شهید "دوربین" به گونه‌ای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، دومین سالگرد شهادت شهید مدافع‌حرم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در بندرانزلی برگزار شد.

همسر شهید "دوربین" با حضور در مقابل دوربین تسنیم ضمن تشریح خصایص اخلاقی این شهید والامقام اظهار داشت: شهید "دوربین" به گونه‌ای زندگی می‌کرد که در لحظات سختی زندگیمان نیز شاد بودیم.

فرزند این شهید مدافع‌حرم گیلانی نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم خاطرنشان کرد: مهربانی شهید "دوربین" نسبت به خانواده‌اش بسیار زیاد بود و من خوشحالم که فرزند چنین پدری هستم.

وی با اشاره به آرمان و اهداف این شهید مدافع حرم ابراز داشت: پدرم همواره توقع داشت تا فرزندانش و ملت ایران راه امام خمینی(ره) را ادامه دهند و در راه تحقق این هدف نیز به شهادت رسید.

امام جمعه انزلی نیز در حاشیه این مراسم خطاب به مخاطبان تسنیم تصریح کرد: تمام شهدای کشور ما اعم از شهدای زمان انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم همگی در مسیر دفاع از امامت و ولایت به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام سیدعبدالجواد شمس‌الدین با بیان اینکه تمام مردم ایران اسلامی از روحیه ولایتمداری برخودار هستند خاطرنشان کرد: تبعیت مردم از ولایت سبب هراس دشمنان انقلاب اسلامی و عزتمندی نظام شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، در این مراسم که با حضور سردار عبدالله‌پور فرمانده سپاه قدس گیلان و جمعی از مسئولان استان برگزار شد درجه "سرتیپ دومی" از طرف فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهید "جواد دوربین" اعطا شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.