ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76941
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۵:۲۵
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :

برای تشدید اقدامات نظامی با ایران تلاش نمی کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز به نقل از العالم، خبرگزاری رویترز به نقل از بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آورده است که قاسم سلیمانی ژنرال ایرانی حمله موشکیِ امروز پنجشنبه از داخل خاک سوریه به پایگاه های ارتش اسراییل در بلندی های جولان اشغالی را مدیریت کرد. جاناتان کونریکوس سخنگوی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از جهان نيوز به نقل از العالم، خبرگزاری رویترز به نقل از بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آورده است که قاسم سلیمانی ژنرال ایرانی حمله موشکیِ امروز پنجشنبه از داخل خاک سوریه به پایگاه های ارتش اسراییل در بلندی های جولان اشغالی را مدیریت کرد.

جاناتان کونریکوس سخنگوی ارتش صهیونیستی در گفتگو با خبرنگاران گفت: "قاسم سلیمانی دستور اجرای حمله را داد و این حمله موشکی را هدایت کرد و به هدف خود نرسید".

ارتش رژیم صهیونیستی افزود: ما برای تشدید اقدامات نظامی با ایران تلاش نمی کنیم.سوریه امروز پنجشنبه در پاسخ به تجاوزگری مکرر صهیونیست ها علیه خاک سوریه، امروز پنجشنبه دست به حمله موشکی علیه چندین پایگاه اصلی اسراییل زد.

به گفته المیادین دهها موشک سوریه ای، 4 مجتمع نظامی اصلی اسراییلی را هدف قرار دادند و شاهدان عینی نیز از شنیده شدن صدای انفجارهایی عظیم و شعله ور شدن آتش خبر دادند.
   

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.