ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76942
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۶:۱۳
  • 85 بازدید
  • ارسال توسط :
تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدی در قزوین

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدی در قزوین

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مردم قدرشناس قزوین پیکر این شهید مدافع حرم را از مقابل امامزاده اسماعیل قزوین تشییع کردند و در گلزار شهدای قزوین به خاک خواهند سپرد. مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: این شهید […]

تشییع پیکر مطهر شهید مدافع حرم محمدی در قزوینبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ؛ مردم قدرشناس قزوین پیکر این شهید مدافع حرم را از مقابل امامزاده اسماعیل قزوین تشییع کردند و در گلزار شهدای قزوین به خاک خواهند سپرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گفت: این شهید تبعه افغانستان است و ۶ ماه پیش در درگیری با تکفیری‌ها در سوریه به شهادت رسید و پیکر مطهرش بعد از تفحص شناسایی و به کشور بازگردانده شد.

سرهنگ مهدی طاهرخانی افزود: مراسم هفتم این شهید بزرگوار ساعت ۱۷ روز سه شنبه بیست و پنجم اردیبهشت در مسجد صاحب الزمان بیدستان برگزار می‌شود.

به گفته مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان، خانواده شهید حسین محمدی در افغانستان زندگی می‌کنند، اما این شهید ساکن قزوین بوده است.

استان قزوین شش شهید مدافع حرم تقدیم انقلاب کرده است و پیش از این سه شهید از تیپ فاطمیون هم در استان قزوین آرمیده اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.