ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76950
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۳۹
  • 97 بازدید
  • ارسال توسط :
امام جمعه قزوین با خانواده شهید مدافع حرم «حسین محمدی» دیدار کرد

امام جمعه قزوین با خانواده شهید مدافع حرم «حسین محمدی» دیدار کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین صبح امروز با حضور در منطقه چوبیندر قزوین با خانواده شهید مدافع حرم «حسین محمدی» از اتباع کشور اسلامی افغانستان و رزمنده «لشکر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین صبح امروز با حضور در منطقه چوبیندر قزوین با خانواده شهید مدافع حرم «حسین محمدی» از اتباع کشور اسلامی افغانستان و رزمنده «لشکر فاطمیون» با ایشان دیدار کرد و شهادت فرزندشان را تبریک و تسلیت گفت.

آیت‌الله عابدینی در این دیدار ضمن ابراز همدردی با خانواده شهید گرانقدر اظهار کرد: این شهید والامقام راه خود را به درستی پیدا کرد چرا که خداوند فرموده «هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده‌اند، بلکه زنده‌اند و در نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند».
وی جایگاه خانواده شهید را جایگاه والایی دانست و ضمن تقدیر از صبر و بردباری خانواده شهید محمدی خدمت به خانواده شهدا را وظیفه مسئولان دانست.

پیکر مطهر شهید «حسین محمدی» امروز پنج‌‌شنبه 20 اردیبهشت ماه ساعت 10 صبح از امامزاده اسماعیل (ع) تا گلزار شهدای قزوین تشییع و در مزار شهدای قزوین به خاک سپرده شد.
همچنین آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در پیامی شهادت شهید مدافع حرم «حسین محمدی» را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

شهادت و بازگشت پیکر یکی دیگر از مدافعان حریم اسلام و اهل‌بیت(ع)، شهید حسین محمدی از اتباع کشور اسلامی افغانستان و از ساکنان استان قزوین را به محضر بقیةالله‌الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده معزز و مکرم آن شهید و عموم مردم شهیدپرور استان تبریک و تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند سبحان برای آن شهید گرانقدر هم‌نشینی با شهدای کربلا و برای بازماندگان صبر مسئلت می‌‌نمایم.

ان شاء الله حضور پرشور مردم استان در تشییع این شهید بزرگوار در روز پنج شنبه 20/2/97 ساعت 10 صبح، همچون گذشته نشان دهنده جایگاه رفیع شهید و شهادت و جلوه گر عزت انقلاب اسلامی خواهد بود.

عبدالکریم عابدینی

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.