ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76952
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۴۴
  • 537 بازدید
  • ارسال توسط :
دیدار با خانواده شهدا هلال احمر

دیدار با خانواده شهدا هلال احمر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از پرسنل جمعیت هلال احمر استان با خانواده‌های شهید مهدی شمس الدینی و شهید احمد میرزاپور دیدار کرد.رضا […]

دیدار با خانواده شهدا هلال احمربه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان با همراهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و جمعی از پرسنل جمعیت هلال احمر استان با خانواده‌های شهید مهدی شمس الدینی و شهید احمد میرزاپور دیدار کرد.
رضا فلاح در این دیدار با اشاره به حضور جمعیت هلال احمر در تمامی بحران‌ها و حوادث بیان کرد: تسکین آلام بشری و ایجاد آرامش در زمان حادثه یکی از اهداف اصلی جمعیت هلال احمر است.
وی با اشاره به یکی از اهداف جمعیت با عنوان تامین احترام انسان‌ها افزود: آنچه که امروز به عنوان آرامش و امنیت در کشور برخوردار هستیم به عزت خون شهداست و هلال احمر احترام به جایگاه و مقام شهداء را با همین هدف دنبال می‌کند.
وی با اشاره به خدمتگزاری جمعیت هلال احمر به خانواده شهداء خاطرنشان کرد: صبر، صلابت و بصیرت خانواده‌های معزز و گرانقدر شهداء، بهترین نمونه در ارائه علمی الگوی اخلاق و معنویت اسلامی در اقشار مختلف جامعه و حاکمیت این روح الهی در سطح جامعه است.

شهید مهدی شمس الدینی در سال ۱۳۸۱ در حادثه سقوط هواپیما در کوه‌های سیرچ کرمان و شهید احمد میرزاپور در دوران هشت دفاع مقدس به درجه شهادت نائل شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.