ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 76979
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۰
  • 157 بازدید
  • ارسال توسط :

اولین سالگرد سردار مدافع حرم، «شعبان نصیری» در کرج برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از البرز، این مراسم روز پنج شنبه، 20اردیبهشت از ساعت 16 الی 18 برگزار می‌شود.در این مراسم که با مداحی حاج «داود شعبانی» برگزار می‌شود، سنگ مزار نمادین برای این شهید به رسم یادبود در آستان امامزاده حسن قرار داده خواهد شد.سردار شعبان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایکنا از البرز، این مراسم روز پنج شنبه، 20اردیبهشت از ساعت 16 الی 18 برگزار می‌شود.
در این مراسم که با مداحی حاج «داود شعبانی» برگزار می‌شود، سنگ مزار نمادین برای این شهید به رسم یادبود در آستان امامزاده حسن قرار داده خواهد شد.
سردار شعبان نصیری اهل شهرستان کرج پس از 38 سال مجاهدت و جهاد در عرصه دفاع مقدس که برای دفاع از حریم آل الله عازم عراق شده بود در روزپنجم خرداد 96 در عملیات آزادسازی غرب موصل به شهادت رسید.
این شهید بزرگوار در دوران دفاع مقدس سمت‌هایی مانند جانشین فرمانده گردان امام سجاد(ع) و جانشین فرمانده گردان حضرت علی اکبر(ع) لشکر 10 سیدالشهدا(ع) را برعهده داشت و تأسیس سپاه بدر عراق به همراه شهید دقایقی نیز در کارنامه مجاهدت‌های او به چشم می‌خورد.
انتهای پیام./

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.