ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77008
  • ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۰۶
  • 105 بازدید
  • ارسال توسط :
قم| تاکید عالم سنگالی بر لزوم ارتباط علمای مسلمان و شیعه با آفریقا برای ایجاد وحدت

قم| تاکید عالم سنگالی بر لزوم ارتباط علمای مسلمان و شیعه با آفریقا برای ایجاد وحدت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، احمد خلیفه صبح امروز در اختتامیه کنگره بین‌المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی با اشاره به حرکت انقلاب اسلامی در جهان اظهار داشت: این اتفاق بزرگ را امام خمینی (ره) آغاز کرده و با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از قم، احمد خلیفه صبح امروز در اختتامیه کنگره بین‌المللی نقش شیعه در پیدایش و گسترش علوم اسلامی با اشاره به حرکت انقلاب اسلامی در جهان اظهار داشت: این اتفاق بزرگ را امام خمینی (ره) آغاز کرده و با رهبری آیت‌الله خامنه‌ای در جهان در حال حرکت و پیروزی است.

وی وعده پیروزی مسلمانان را در قرآن قطعی دانست و افزود: حرکت به سمت پیروزی و حاکمیت مسلمانان یک رسالت ابدی برای مسلمانان است که همه مسلمانان جهان باید برای این پیروزی تلاش کنند.

عالم سنگالی تصریح کرد: من امروز از سرزمینی آمده‌ام که فاطمیون در این سرزمین زندگی می‌کنند و علمای اسلام نباید ما را از شیعیان جدا کنند.

وی عشق به امام حسین(ع) و عاشورا را فرهنگ مردم مراکش و فاطمیون معرفی کرد و گفت: علما شیعه و مسلمان باید ارتباط خود را با قاره آفریقا و مسلمانان و فاطمیون این سرزمین بیشتر کرده و تعاملات علمی گسترده‌ای باهم داشته باشند تا وحدت شکل گیرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.