ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77072
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱
  • 227 بازدید
  • ارسال توسط :
تحولات یمن| شهادت 4 غیرنظامی در حمله جنگنده‌های سعودی به استان "الحدیده"

تحولات یمن| شهادت 4 غیرنظامی در حمله جنگنده‌های سعودی به استان "الحدیده"

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یکی از مزارع در بخش "الجراحی" در استان الحدیده، چهار  غیرنظامی به شهادت رسیده و 9 نفر نیز زخمی شدند. در مقابل تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المسیره، در پی حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یکی از مزارع در بخش "الجراحی" در استان الحدیده، چهار  غیرنظامی به شهادت رسیده و 9 نفر نیز زخمی شدند.

در مقابل تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به تداوم حملات عربستان، سه مزدور ارتش سعودی را در غرب پایگاه "السدیس" در نجران به هلاکت رساندند.

از سوی دیگر در پی حمله توپخانه‌ای نیروهای یمنی به مراکز تجمع متجاوزان سعودی در مناطق مختلف جیزان، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

نیروهای یمنی امروز شنبه پیشروی مزدوران ارتش سعودی به سمت یکی از نقاط در اطراف کوه "قیس" در جیزان را متوقف کردند که در پی این عملیات، شماری از آن‌ها به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

حکم اعدام برای سه جاسوس یمنی

دادگاهی در یمن امروز شنبه، سه متهم به جاسوسی برای بیگانگان و همکاری با کشورهای ائتلاف متجاوز سعودی و القاعده را به اعدام محکوم کرد.

رژیم سعودی از ششم فروردین ماه سال 1394 حملات همه جانبه خود به یمن را با هدف سرکوب جنبش مردمی انصارالله و بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری این کشور آغاز کرد که طی این مدت هزاران شهروند بیگناه یمنی به شهادت رسیده و یا زخمی شده‌اند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.