ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77082
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶
  • 191 بازدید
  • ارسال توسط :
جنایت نابخشودنی عربستان

جنایت نابخشودنی عربستان

باشگاه خبرنگاران: یک خبرنگار یمنی روز جمعه در یک برنامه زنده تلویزیونی، از بمب‌های خوشه‌ای عربستان در یمن پرده برداشت به گفته این خبرنگار، حملات ائتلاف عربستان به پایتخت یمن مانع انجام فعالیت‌های امدادگران یمنی شده است. این خبرنگار در ادامه گفت: «تمام همکاری ها، تصاویر ماهواره‌ای و کمک‌های لجستیک [به عربستان]از سوی آمریکا تأمین […]

باشگاه خبرنگاران: یک خبرنگار یمنی روز جمعه در یک برنامه زنده تلویزیونی، از بمب‌های خوشه‌ای عربستان در یمن پرده برداشت

به گفته این خبرنگار، حملات ائتلاف عربستان به پایتخت یمن مانع انجام فعالیت‌های امدادگران یمنی شده است. این خبرنگار در ادامه گفت: «تمام همکاری ها، تصاویر ماهواره‌ای و کمک‌های لجستیک [به عربستان]از سوی آمریکا تأمین می‌شوند. تنها چیزی که آمریکا به آن اهمیت می‌دهد این است که یمن چه نوع موشکی دارد».

این خبرنگار گفت: آمریکا نفت عربستان را می‌گیرد و در مقابل بمب‌هایی را در اختیار این کشور قرار می‌دهد تا بر سر شهروندان یمنی بریزد.

به گفته مقامات یمنی، دست کم ۶ نفر از جمله دو کودک در حمله عربستان به منطقه همدان کشته شدند. حملات عربستان سعودی با حمایت آمریکا از مارس ۲۰۱۵ تاکنون جان ۱۶۲۰۰ یمنی را گرفته است. بنابر گزارش‌ها، ۴۰ هزار نفر در این درگیری‌ها زخمی و بیش از ۲ میلیون نفر نیز آواره شده اند.

تجاوز به یمن وارد سال چهارم شده است و گروه‌های حقوق بشری، عربستان را به هدف گرفتن مناطق مسکونی متهم می‌کنند. مقامات آمریکایی مسئولیت مستقیم حملات عربستان را نپذیرفته اند.

شایان ذکر است، پیش از این نیز سعودی‌ها از بمب‌های خوشه‌ای، که استفاده از آنان غیرقانونی است، علیه مردم یمن استفاده کرده بودند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.