ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77122
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۳۲
  • 87 بازدید
  • ارسال توسط :
گزارش ایكنا از دومین یادواره شهدای دانشگاه علمی ـ كاربردی فارس

گزارش ایكنا از دومین یادواره شهدای دانشگاه علمی ـ كاربردی فارس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، دومین یادواره شهدای دانشگاه علمی ـ كاربردی استان فارس به‌منظور گرامیداشت 6 شهید متعلق به این دانشگاه امروز، 23 ارديبهشت‌ماه در سالن اجتماعات دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی استان فارس برگزار شد.در این مراسم ابتدا محمد باقر احمدی، رئیس دانشگاه جامع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایكنا از فارس، دومین یادواره شهدای دانشگاه علمی ـ كاربردی استان فارس به‌منظور گرامیداشت 6 شهید متعلق به این دانشگاه امروز، 23 ارديبهشت‌ماه در سالن اجتماعات دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی استان فارس برگزار شد.
در این مراسم ابتدا محمد باقر احمدی، رئیس دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی ضمن خیرمقدم به خانواده‌های معزز شهدا، یاد شهدا را گرامی داشت و گفت: همان‌طور كه مقام معظم رهبری فرمودند گرامیداشت یاد شهدا كمتر از شهادت نیست لذا این مهم باید سرلوحه همه مسئولان باشد.

گزارش ایكنا از دومین یادواره شهدای دانشگاه علمی ـ كاربردی فارس
وی افزود: برپایی یادواره‌های شهدا راهی برای بزرگداشت و پاسداشت یاد شهداست تا از این طریق بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه كنیم.

تقدیم 6 شهید از دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی فارس
احمدی با بیان اینكه 6 شهید مدافع حرم و امنیت از این دانشگاه تقدیم انقلاب اسلامی شده است،‌ گفت: این شهدا از مراكز مختلفی نظیر كارخانجات و دادگستری و غیره بوده‌اند.
رئیس دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی استان فارس ادامه داد: نخستین شهید این دانشگاه شهید ياسر طهمورثی است كه از شهدای مبارزه با مواد مخدر است و بعد از شهدای دیگری نظیر شهید میثم كوهكن، محمد امين كدخدایی شاهيجان، محمدحسین رحیمی، احمد جوادی و سجاد دهقان تقدیم انقلاب اسلامی شده‌اند.
وی با بیان اینكه شهید سجاد دهقان،‌ شهید مدافع حرم است، گفت: شهید كوهكن از شهدای حملات تروریستی موصل عراق و شهیدان جوادی و رحیمی از شهدای امنیت و شهید كدخدایی نیز از شهدای عملیات امدادرسانی هوانیروز بوده است.
احمدی با یادآوری اینكه این دومین یادواره شهدایی است كه در این دانشگاه برگزار شده است، گفت: نخستین یادواره شهدای دانشگاه علمی ـ كاربردی در سال 93 برگزار شد و به یاری خدا بنا داریم این تكریم شهدا را ادامه دهیم.
در ادامه این مراسم بعد از اجرای سرودهای انقلابی، سخنرانی سردار یداللهی، از فرماندهان دوران دفاع مقدس، رجبعلی راهی، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس به سخنرانی پرداخت.

راه شهادت در فرهنگ شیعی پایان‌ناپذیر است
وی در این مراسم گفت: ما شهدای انقلاب، شهدای دوران دفاع مقدس، شهدای ترور و شهدای هسته‌ای و امروز نیز شهدای مدافع حرم و امنیت را داریم و این راه شهادت در فرهنگ شیعی پایان‌ناپذیر است.
مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با تأكید بر لزوم تكریم خانواده‌های شهدا گفت: خانواده‌های هیچ انتظاری از كسی ندارند اما انتظار دارند حداقل به یادشان باشیم اما متأسفانه امروز برخی از افراد نادان می‌گویند هرچه سهمیه است متعلق به خانواده‌های شهداست در صورتی كه چنین نیست.

گزارش ایكنا از دومین یادواره شهدای دانشگاه علمی ـ كاربردی فارس

تعظیم و تكریم فرهنگ شهادت و خانواده‌های شهدا وظیفه هر دستگاه و سازمانی است
وی با تأكید بر اینكه تعظیم و تكریم فرهنگ شهادت و خانواده‌های شهدا وظیفه هر دستگاه و سازمانی است، گفت: شهدای ما با تأسی از فرهنگ شهادت عاشورا در این راه گام نهادند و به حق دست یافتند.
پایان‌بخش این مراسم رونمایی از تندیس دومین یادواره شهدای دانشگاه جامع علمی ـ كاربردی فارس و تجلیل از خانواده‌های 6 شهید این دانشگاه به همراه خانواده شهید شیرعلی سلطانی، شهید بی سر دوران دفاع مقدس بود.
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.