ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7718
  • ۰۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۷
  • 127 بازدید
  • ارسال توسط :
تعطیلی کارخانجات و واردات بی‌رویه نشان از نفوذ دشمن در مسأله اقتصادی کشور است

تعطیلی کارخانجات و واردات بی‌رویه نشان از نفوذ دشمن در مسأله اقتصادی کشور است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از تنکابن، حجت‌الاسلام ابوالحسن بریمانی امشب مراسم یادواره شهدای گلزار میرشمس‌الدین تنکابن، بیان داشت: انسان‌ها به سه گروه افراد مومن، کافر و منافق تقسیم می‌شوند که باید از منافقین ترسید، زیرا هم با مومنین و هم با کافران هستند.  بریمانی با اشاره به شهدای مدافع […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از تنکابن، حجت‌الاسلام ابوالحسن بریمانی امشب مراسم یادواره شهدای گلزار میرشمس‌الدین تنکابن، بیان داشت: انسان‌ها به سه گروه افراد مومن، کافر و منافق تقسیم می‌شوند که باید از منافقین ترسید، زیرا هم با مومنین و هم با کافران هستند.

 بریمانی با اشاره به شهدای مدافع حرم خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم از حق دفاع می‌کنند، به نوعی اگر رزمندگان مدافع حرم در جبهه‌ها دفاع نکنند باید برای امنیت و دفاع از خانواده‌مان در شهرها و روستاها با دشمن بجنگیم.

وی تصریح کرد: ترکیه بیش از هزاران فرمانده و سرباز خود را به دلیل کودتا اخراج کرده است.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کربلای استان مازندران بیان کرد: پیام شهدا شناخت دوست و دشمن خداوند و آمریکا اغواگر و تفرقه‌انگیز است.

وی گفت: بیش از 80 مرتبه مسأله نفوذ را در بیانات مقام معظم رهبری تاکید شده است.

بریمانی با اشاره به بسته شدن بیش از 20 هزار کارخانه داخلی و واردات بی‌رویه کالا، این مسائل را نشان از برنامه نفوذ دشمن در مسأله اقتصادی کشور دانست.

مسؤول تعلیم و تربیت سپاه کربلای استان مازندران تصریح کرد: اسرار هر کشور را باید محرمانه نگه داشت.

بریمانی تاکید کرد: زمانی روحیه استکبارستیزی قیمت نفت را به 160 دلار رساند اما با لحن دیگر این قیمت به 30 دلار رسیده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن