ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77195
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۰۷
  • 76 بازدید
  • ارسال توسط :
درخواست کمیته بین‌المللی حقوق بشر برای تحقیقات جدی درباره یمن

درخواست کمیته بین‌المللی حقوق بشر برای تحقیقات جدی درباره یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی النشره، کمیته بین المللی حقوق بشر از زید بن رعد الحسین، کمیسیونر عالی حقوق بشر و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواست تحقیقات جدی را درباره حمله جنگنده‌های اسرائیلی با بمب‌های هوشمند  در یمن انجام دهند. هیثم ابوسعید، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از سایت اینترنتی النشره، کمیته بین المللی حقوق بشر از زید بن رعد الحسین، کمیسیونر عالی حقوق بشر و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل خواست تحقیقات جدی را درباره حمله جنگنده‌های اسرائیلی با بمب‌های هوشمند  در یمن انجام دهند.

هیثم ابوسعید، کمیسر کمیته بین المللی حقوق بشر در منطقه گفت: تمامی کشورهایی که مدعی احترام به قوانین بین المللی هستند باید با جدیت در این راستا برای توقف این جنایت گام بردارند. این جنگ مردم یمن را با تجاوز آشکار و کشنده‌ای در مقابل چشم جهان مواجه می‌سازد و آن‌ها نمی‌توانند با این جنگ مقابله کنند. محکومیت و ابراز تأسف هیچ سودی ندارد و باید تصمیم سریعی برای ارجاع پرونده به دادگاه کیفری گرفته شود.

کمتیه مذکور وابسته به سازمان ملل و دارای ۱۸ کارشناس است که تاکنون چندین نشست را برای بررسی گزارش‌های ۱۶۸ کشور عضو سازمان ملل در زمینه حقوق بشری تشکیل داده است.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.