ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77216
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
شکار خودروهای نظامی رژیم سعودی در مناطق مرزی+ تصاویر

شکار خودروهای نظامی رژیم سعودی در مناطق مرزی+ تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ رزمندگان انصارالله و ارتش یمن در دو روز گذشته چند عملیات دقیق و محدودی را برای شکار خودروهای نظامی رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها در استان‌های جنوبی عربستان آغاز کرده‌اند. شبکه خبری «المسیره نت» […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصاحب نیوز؛ رزمندگان انصارالله و ارتش یمن در دو روز گذشته چند عملیات دقیق و محدودی را برای شکار خودروهای نظامی رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها در استان‌های جنوبی عربستان آغاز کرده‌اند.

شبکه خبری «المسیره نت» یمن اعلام کرد: نیروهای یمنی توانستند گروهی از نظامیان رژیم سعودی را در غرب منطقه «السدیس» واقع در استان «نجران» عربستان شناسایی کنند.

سپس نیروها در مسیر حرکت کاروان نظامیان، چند تله انفجاری قرار گذاشتند و در اطراف منطقه کمین کردند.

دو خودروی نظامی رژیم سعودی با عبور از روی تله‌های انفجاری منهدم شدند و سرنشینان آن به هلاکت رسیدند.

بر اساس اطلاعات منتشرشده، نیروهای تک‌تیرانداز انصارالله نیز در این منطقه موفق شدند شماری از نظامیان رژیم را از پای دربیاوردند.

نیروهای یمنی همچنین توانستند با قرار دادن تله‌های انفجاری در مسیر کاروان نظامیان سعودی در صحرای «الاجاشر»، تعدادی از خودروهای نظامی را منهدم کنند.

از منطقه «الطلعه» خبر می‌رسد، رزمندگان انصارالله توانستند با استفاده از چند موشک حرارتی، یک تانک رژیم سعودی را در منطقه منهدم کنند و تمام سرنشینان آن را به هلاکت برسانند.

خبرنگار میدانی شبکه خبری المسیره نت اعلام کرد: رژیم سعودی در چند روز گذشته، ده‌ها خودروی نظامی و تانک خود را در استان‌های «نجران و جیزان» عربستان از دست‌داده است.

رژیم سعودی نیز به‌منظور کاهش فشار بر جبهه‌های داخلی، حمله‌های هوایی خود علیه مناطق مسکونی شهرهای مختلف یمن را از سر گرفته است.

فرماندهان میدانی انصارالله اعلام کرده‌اند: استان‌های جنوبی عربستان را به باتلاقی برای رژیم سعودی و شورشیان وابسته به آن‌ها تبدیل خواهند کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.