ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77277
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۵:۲۰
  • 73 بازدید
  • ارسال توسط :
مدافعان حرم با ابزار هنر به جوانان معرفی شوند

مدافعان حرم با ابزار هنر به جوانان معرفی شوند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی ایرنا، سردار سرتیپ بهمن کارگر شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه نخستین «رزم‌واره مدافعان حرم» افزود: یکی از ابزارهای مهم در معرفی دفاع مقدس، استفاده از ابزار هنر است زیرا هنر گستره فراوانی دارد و از همین رو بیشتر کسانی که با موضوع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار فرهنگی ایرنا، سردار سرتیپ بهمن کارگر شامگاه دوشنبه در آیین اختتامیه نخستین «رزم‌واره مدافعان حرم» افزود: یکی از ابزارهای مهم در معرفی دفاع مقدس، استفاده از ابزار هنر است زیرا هنر گستره فراوانی دارد و از همین رو بیشتر کسانی که با موضوع دفاع مقدس و راهیان نور آشنا شدند از طریق هنر بوده است.
وی افزود: استفاده از فضای مجازی نیز می‌تواند در گسترش فرهنگ دفاع مقدس بسیار موثر باشد، زیرا استفاده از این فضا در انعکاس سریع مطالب مورد نظر نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت.
کارگر ادامه داد: یکی از اشکالات ما در دفاع مقدس این بود که از ابزار هنر آن طور که باید، استفاده نکردیم اما اکنون که موضوع مدافعان حرم تازگی دارد، می‌توان از آن جهت شناساندن مدافعان حرم نهایت بهره را برد.
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ابراز امیدواری کرد رزم‌واره‌های بعدی به صورت تخصصی و در ابتدا به صورت استانی و سپس در سطح ملی برگزار شود.
وی یادآور شد: سالی 6 میلیون نفر در قالب راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس سفر می‌کنند که اگر محصولات این رزم‌واره وارد 57 یادمان دفاع مقدس شود، می‌تواند از مخاطب شش میلیونی بهره مند شود.
مدیر عامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در این آیین گفت: هنرمندان در طول انقلاب هرگاه جای دفاع از عقاید و مکتب بود، متعهدانه برخورد کردند و در این رزم‌واره نیز هنرمندان با ارسال دو هزار و صد اثر، نهضت هنری خلق کردند.
علی‌اصغر جعفری افزود: در بخش مردمی رزم‌واره 510 اثر، در بخش رسانه‌ها 469 اثر و در بخش موسیقی 202 اثر ارسال شد که این آمارها نشان‌دهنده استقبال مردمی بود.
وی تصریح کرد: امیدواریم در دومین دوره این حرکت عظیم بتوانیم بخش بین‌الملل رزم‌واره را فعال کنیم تا بتوانیم از هنرمندان جغرافیایی مقاومت بهره ببریم.
نخستین رزم‌واره مدافعان حرم به منظور پاسداشت و گرامیداشت مدافعان و شهدای حرم از سوی جامعه هنری و رسانه ای کشور از مهرماه سال گذشته کلید خورد و علاقه مندان فرصت داشتند تولیدات خود در بخش های تعیین شده را تا پایان اسفندماه گذشته به دبیرخانه ارسال کنند.
فراهنگ**3009**1055

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.