ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7730
  • ۰۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
  • 139 بازدید
  • ارسال توسط :
دشمن دنبال ایجاد تنش در منطقه است/ غرب در سوریه و عراق زمین‌گیر شده‌ است

دشمن دنبال ایجاد تنش در منطقه است/ غرب در سوریه و عراق زمین‌گیر شده‌ است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‌رضا رضازاده پیش از ظهر امروز در دومین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در پردیس، با اشاره به اینکه نبرد ما در سوریه و عراق در حقیقت مقابله با توطئه شوم آمریکا در قالب جنگ نیابتی است، اظهار داشت: نشان دادن […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی‌رضا رضازاده پیش از ظهر امروز در دومین همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در پردیس، با اشاره به اینکه نبرد ما در سوریه و عراق در حقیقت مقابله با توطئه شوم آمریکا در قالب جنگ نیابتی است، اظهار داشت: نشان دادن اعتقاد راسخ ما برای ارزش‌هایی که برای آن انقلاب کردیم و نوعی آمادگی و تمرین برای ظهور منجی عالم بشریت نیز در این نبردها جلوه‌گر می‌شود.

وی افزود: ترکیب خون شیعیان افغانستانی، سنی، زینبیون پاکستان و داوطلبان شیعه هند و هم‌رزمی با رزمندگان ایران در شام چیزی جز رزمایش و آمادگی برای ظهور امام زمان (عج) نیست و پیشکسوتان بسیج با غم انقلاب بار آمده و ریش خود را در این راه سفید کرده‌اند.

رضازاده ادامه داد: امام راحل فرمودند اگر تمام عالم را بگردید، از من خسته‌تر پیدا نمی‌کنید؛ حفظ اسلام از همه‌چیز مهم‌تر است و اگر امام راحل، خود را بازنشسته در نظر می‌گرفت، انقلابی رخ نمی‌داد.

وی اضافه کرد: امام راحل در کهنسالی با توطئه شوم منافقین مواجه شد و آنها را شکست داد و این برای ما پیام دارد و مقام معظم رهبری با جدیت و این شرایط، دنبال هزینه کردن آبروی خود در راه حفظ اسلام بود.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: شب‌های قدر زمانی که همه مشغول دعا بودیم و شهدای هفتم تیر میهمان مقام معظم رهبری بودند، معظم‌له بر قرآن خواندن تأکید بسیار می‌فرمودند و خواستار آن بودند که از خداوند متعال بخواهید دعای مؤمنان را برآورده و مستجاب سازد.

رضازاده اظهار کرد: باید تأمل کرد که خود مقام معظم رهبری در رأس مؤمنان چه حاجتی دارند؛ رهبری تلاش‌های شهدای مدافع حرم را جزء داستان‌ها و عجایب شگفت‌انگیز می‌دانند و آن را پدیده‌ای عجیب در انقلاب اسلامی ایران توصیف می‌کنند.

وی افزود: شهدای مدافع حرم در غربت برای اسلام و امام زمان (عج) جان می‌دهند و جوانان مدافع حرم برای رفتن به سوریه و عراق همانند رزمندگان اسلام در جبهه دفاع مقدس علاقه‌مند هستند.

رضازاده افزود: دشمن دنبال زمین‌گیر کردن ایران با ایجاد تنش در منطقه است؛ ولی خود آن‌ها در سوریه و عراق زمین‌گیر شده‌اند و این تنش را به گردن ایران با تفکر واهی افزایش قدرت انداخته‌اند و این، قدرت ما را نشان می‌دهد.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: خیلی از دگراندیشان فریاد می‌زدند که چرا ایرانیان وارد جبهه مقاومت سوریه شده‌اند؛ برخی روشنفکران، ترکیه را نماد یک کشور توسعه‌یافته اسلامی می‌دانستند.

رضازاده با اشاره به اینکه ترکیه لجستیک داعش را تأمین می‌کرد، اضافه کرد: ترکیه با یک کودتای آمریکایی به مرز سرنگونی رفت و 20 هزار معلم از کار بیکار شدند.

وی افزود: دخالت اردوغان بین سناریوهای این کودتا در رده‌های آخر قرار دارد و در یک نیم روز داشتند نظام اردوغان را به زیر می‌کشیدند.

رضازاده ادامه داد: با وجود سناریوهای داخلی و خارجی علیه ترکیه، بهترین موضع را با عمل خود وزارت خارجه و دولت مبتنی به نظام جمهوری اسلامی ایران شاهد بودیم.

کارشناس مسائل سیاسی کشورمان افزود: یک سال از برجام گذشت و پارسال برای برجام جشن هسته‌ای گرفتند؛ اما امسال کسی جشنی نگرفت.

وی ادامه داد: از موضع نظام و دولت باید در قالب یک حرف دفاع کرد؛ مقام معظم رهبری از اول به آمریکا خوش‌بین نبودند و نیویورک‌تایمز این موضع رهبر ایران که بازی را دو سر برد آغاز کرد، در قالب یک مقاله به رشته تحریر درآورد.

رضازاده افزود: نباید موضعی مقابل ولایت‌فقیه گرفت؛ زیرا مردم حامی ولایت‌فقیه هستند و نیویورک‌تایمز موضع رهبر ایران را پیروزی ایران چه برجام عملی شود و چه نشود، می‌داند.

کارشناس مسائل سیاسی کشورمان ادامه داد: طاغوت اکبر و شیطان بزرگ را مقام معظم رهبری آمریکا معرفی کرد؛ عزت نظام و انقلاب بدون هیجانی شدن با شناخت دشمن و عدم اشتباهات محاسباتی حرکت در مسیر اندیشه‌های مقام معظم رهبری است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن