ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77319
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۴۰
  • 404 بازدید
  • ارسال توسط :
اکران فیلم به وقت شام با حضور خانواده اولین شهید اهل سنت مدافع حرم در بوکان

اکران فیلم به وقت شام با حضور خانواده اولین شهید اهل سنت مدافع حرم در بوکان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، فرهنگسرای سیمرغ بوکان امروز میزبان جمع زیادی از مردم بود تا همراه خانواده اولین شهید اهل تسنن مدافع حرم کشور به تماشای اکران فیلم «به وقت شام» نشستند. در ابتدای اکران فیلم به وقت شام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، فرهنگسرای سیمرغ بوکان امروز میزبان جمع زیادی از مردم بود تا همراه خانواده اولین شهید اهل تسنن مدافع حرم کشور به تماشای اکران فیلم «به وقت شام» نشستند.

در ابتدای اکران فیلم به وقت شام فرمانده سپاه بوکان در سخنان کوتاهی رشادت های جبهه مقاومت در سوریه را بی نظیر خواند عنوان کرد: شجاعت و رشادت های مدافعان حرم در مقابله با جبهه کفر و استکبار ایستادند و در نهایت نیز با اهدای خون پاک خود موفق به پاسداری از اسلام حقیقی شدند.

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی افزود: اقدامات وحشیانه جبهه کفر و استکبار در سوریه آنچنان که روی داد و مدافعان حرم از نزدیک با ان رو به رو بودند قابل روایت نیست، زیرا داعش و حامیان انان چنان جنایاتی در قبال مردم بی گناه سوریه انجام دادند که با هیچ جیزی قابل به تصویر کشیدن نخواهد بود.

وی ادامه داد: فیلم به وقت شام تنها گوشه ای بسیار کوچک از تلاش های جبهه مقاومت و ددمنشی های جبهه کفر است که توسط کارگردان بزرگ ایرانی به تصویر کشیده شده است.

جمشیدی در پایان ضمن اشاره به حضور خانواده شهید شجاعی در سالن خاطر نشان کرد: بی گمان شهدای مدافع حرم، شهدای هستند که در راه اسلام و اهل بیت به رجه رفیع شهادت نائل امدند و رشادت های انان برای همیشه در میان امت اسلام به یادگار خواهد ماند.

فیلم به وقت شام داستان رشادت های خلبانان ایرانی در روزهای اول جنگ در سوریه است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.