ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77323
  • ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
  • 58 بازدید
  • ارسال توسط :
حمله موشکی نیروهای یمنی به پایگاه نظامی ملک فیصل عربستان

حمله موشکی نیروهای یمنی به پایگاه نظامی ملک فیصل عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، یگان موشکی ارتش و کمیته‎های مردمی یمن روز سه شنبه 25 اردیبهشت پایگاه نظامی ملک فیصل عربستان در استان عسیر را با موشک بالستیک بدر1 هدف قرار داد. در همین حال یگان موشکی یمن در عملیات دیگری پایگاه مزدوران سعودی […]

حمله موشکی نیروهای یمنی به پایگاه نظامی ملک فیصل عربستانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، یگان موشکی ارتش و کمیته‎های مردمی یمن روز سه شنبه 25 اردیبهشت پایگاه نظامی ملک فیصل عربستان در استان عسیر را با موشک بالستیک بدر1 هدف قرار داد.

در همین حال یگان موشکی یمن در عملیات دیگری پایگاه مزدوران سعودی در استان الجوف را با یک فروند موشک زلزال-2 هدف قرار دادند که در پی این حمله موشکی چندین نفر از مزدوران سعودی به هلاکت رسیدند.

روز گذشته(دوشنبه) نیز یگان موشکی ارتش و کمیته‎های مردمی یمن با موشک بالستیک بدر 1 مرکز شرکت آرامکو در استان جیزان عربستان را مورد حمله قرار دادند.

همچنین روز شنبه نیز نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن اعلام کردند که تجمعات نظامیان سعودی در منطقه «الغاویه» و پایگاه «ام‌بی‌سی» واقع در جیزان را مورد هدف حملات موشکی و توپخانه‌ای خود قرار داده‌اند.

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.