ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77351
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۷:۲۲
  • 124 بازدید
  • ارسال توسط :
روایت هایی از زندگی شهید حسن حزباوی در برنامه از آسمان

روایت هایی از زندگی شهید حسن حزباوی در برنامه از آسمان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، برنامه “از آسمان” که چندیست در اهواز مشغول تولید برنامه از شهدای مدافع حریم این شهر همیشه مقاوم، است؛ نخستین برنامه با موضوع شهدای اهوازی را به شهید “حسن حزباوی” اختصاص داده است. این شهید گرانقدر در تاریخ یکم […]

روایت هایی از زندگی شهید حسن حزباوی در برنامه از آسمانبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، برنامه “از آسمان” که چندیست در اهواز مشغول تولید برنامه از شهدای مدافع حریم این شهر همیشه مقاوم، است؛ نخستین برنامه با موضوع شهدای اهوازی را به شهید “حسن حزباوی” اختصاص داده است.

این شهید گرانقدر در تاریخ یکم آذر 1361 در محله کوت عبدالله اهواز چشم به جهان گشود و در تاریخ اول آذر 1393 توسط نیروهای تروریست تکفیری در سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. برنامه “از آسمان” برای شناخت بیشتر شهید “حسن حزباوی” با همسر ، فرزندان ، پدر و مادر و دوستان و همرزمانش گفت و گو کرده است.

“از آسمان” کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو که با نگاهی به شهدای نسل سوم و مدافع حرم به نقل روایاتی از این ستارگان آسمان حماسه و شهادت می پردازد. این برنامه به کارگردانی و تهیه کنندگی امیر خورشیدی فرد جمعه هر هفته ساعت 16:45 از شبکه دو سیما پخش می شود. 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.