ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77363
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۲۷
  • 93 بازدید
  • ارسال توسط :
راه‌یابی ۲۲ مددجو و امدادگر خراسان‌شمالی به مرحله کشوری جشنواره قرآنی شهدای مدافع حرم

راه‌یابی ۲۲ مددجو و امدادگر خراسان‌شمالی به مرحله کشوری جشنواره قرآنی شهدای مدافع حرم

غلام علی رحمانی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: درجشنواره قرآنی یادواره شهدای مدافع حرم با حضور ۷۵ نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کارکنان این نهاد برگزار شد. وی  بابیان اینکه جشنواره قرآنی شهدای مدافع حرم برای توانمندسازی فرهنگی و شناسایی استعدادهای […]

راه‌یابی ۲۲ مددجو و امدادگر خراسان‌شمالی به مرحله کشوری جشنواره قرآنی شهدای مدافع حرم

غلام علی رحمانی، معاون فرهنگی کمیته امداد استان در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: درجشنواره قرآنی یادواره شهدای مدافع حرم با حضور ۷۵ نفر از دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد کارکنان این نهاد برگزار شد.

وی  بابیان اینکه جشنواره قرآنی شهدای مدافع حرم برای توانمندسازی فرهنگی و شناسایی استعدادهای قرآنی بین خانوارهای تحت حمایت این نهاد برگزار شد، گفت: در این مرحله از این رقابت‌ها ۲۲ نفر از مددجویان و همچنین کارکنان این نهاد به مرحله کشوری راه یافتند.

رحمانی با اشاره به این‌که مرحله شهرستانی جشنواره قرآنی مددجویان کمیته امداد خراسان شمالی بهمن‌ماه سال گذشته برگزار شد، افزود: در مرحله اول این جشنواره ۳۲۴ نفر از مددجویان و کارکنان این نهاد با یکدیگر رقابت کردند که ۷۵ نفر به مرحله استانی راه یافتند.

وی بابیان اینکه این جشنواره در سه رده سنی ۶ تا ۱۲ سال، ۱۲ تا ۱۸ سال و از ۱۸ سال به بالا برگزار شد، بیان کرد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، اذان و تواشیح با یکدیگر به رقابت پرداختند.

معاون فرهنگی کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به حضور چهارگروه تواشیح دانش آموزان دختر و پسر در این مسابقات، افزود: در این مسابقات دو گروه شش نفرِ شامل دختران و پسران به‌عنوان نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.

رحمانی تشویق فرزندان خانوارهای تحت حمایت این نهاد برای فراگیری علوم قرآنی، شناسایی استعدادهای قرآنی و فراهم نمودن زمینه انس و الفت با قرآن را ازجمله اهداف برگزاری جشنواره قرآنی شهدای مدافع حرم عنوان کرد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.