ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77367
  • ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۴۴
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
فشارهای داخلی در سودان برای خروج نظامیان این کشور از یمن

فشارهای داخلی در سودان برای خروج نظامیان این کشور از یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، ائتلاف جدید “نیروهای اتحاد ملی” سودان از ارائه یادداشتی به عمر البشیر، رئیس جمهور و رئیس پارلمان این کشور خبر داد که در آن خواستار خروج فوری و بی‌درنگ نیروهای سودان از یمن شده است. نیروهای نظامی سودان […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، ائتلاف جدید “نیروهای اتحاد ملی” سودان از ارائه یادداشتی به عمر البشیر، رئیس جمهور و رئیس پارلمان این کشور خبر داد که در آن خواستار خروج فوری و بی‌درنگ نیروهای سودان از یمن شده است.

نیروهای نظامی سودان در قالب ائتلاف عربی به رهبری عربستان در درگیری دولت مستعفی یمن با انصارالله مشارکت دارند.

درخواست مذکور در میان درخواست‌های مشابه مبنی بر خروج این نیروها از یمن پس از آن مطرح شد که تعدادی از نیروهای سودان در یمن مفقود شدند.           

غازی صلاح الدین، رئیس جنبش “اصلاح اکنون” و رئیس ائتلاف “نیروهای اتحاد ملی” در کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد، این یادداشت شامل مجموعه‌ای از ملاحظات احزاب سیاسی پیرامون اجرای کنوانسیون “گفت‌وگوی ملی” است که اکتبر ۲۰۱۶ امضا شده است.

محمد عیسی علیو، دبیرکل ائتلاف “نیروهای اتحاد ملی” دولت این کشور را به تلاش برای به حاشیه راندن احزاب همپیمان خود براساس کنوانسیون گفت‌وگوی ملی در مسائل مهم از جمله بودجه کل کشور، اصلاح کابینه جدید و مشارکت در جنگ یمن با وجود مخالفت این احزاب متهم کرد.

انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.