ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7738
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
  • 128 بازدید
  • ارسال توسط :
خودکفایی در صنعت و گردشگری با اقتصاد منهای نفت امکان‎پذیر است

خودکفایی در صنعت و گردشگری با اقتصاد منهای نفت امکان‎پذیر است

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، آیت‌الله غلام‌علی نعیم‎آبادی بعد از ظهر امروز در یادواره علما و 6 شهید روستای «اِوارد» گلوگاه و یادبود 13 شهید مدافع حرم مازندران در سالروز شهادت صادق آل محمد(ص)، اظهار کرد: دلاورمردی‎های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی علیه قدرت‌های روز […]

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان گلوگاه، آیت‌الله غلام‌علی نعیم‎آبادی بعد از ظهر امروز در یادواره علما و 6 شهید روستای «اِوارد» گلوگاه و یادبود 13 شهید مدافع حرم مازندران در سالروز شهادت صادق آل محمد(ص)، اظهار کرد: دلاورمردی‎های رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی علیه قدرت‌های روز جهان، از خاطر مردم کشور نمی‎رود و امروز، با همان روحیه شهادت‎طلبی و آزادمردی، مردانی در آن‎سوی مرز به دفاع از دین و وطن می‌پردازند.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، دفاع از حرم را واجب قطعی دانسته و پیام خانواده‌های شهدای مدافع حرم نیز پیروی از راه امام حسین(ع) و اطاعت از رهبر انقلاب است، افزود: جوانان برومند و متدین ایران اسلامی مدافع اهل بیت(ع) و تابع رهبر آگاه و فرزانه خود هستند؛ رهبری که دفاع از حرم را امری واجب عنوان کرده‎اند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان حضور دشمن در عراق و سوریه و جنگ‎افروزی در این منطقه را موضع‌گیری علیه ایران دانست و گفت: سوریه خط مقدم ایران است و علت حضور مدافعان حرم اهل بیت(ع) در این منطقه نیز مبارزه با داعش و دفاع از خاک ایران است.

نعیم‌آبادی با بیان اینکه داعش دست‌پرورده آمریکا است، بیان کرد: داعش درنده بی‌عقل، بی‌دین و ضد بشری است که با حمایت مالی بی‌حد و اندازه آل سعود به جان مسلمانان افتاده است و از طرفی نیز، آمریکا و اسرائیل که مدعی حقوق بشر در دنیا هستند، جرم و ستم داعشیان در عراق و سوریه را مبارزه با تروریست می‌دانند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به شعار سال 95 که با تدبیر مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام نهاده شده است، گفت: خودکفایی در صنعت، کشاورزی، گردشگری و تولیدات داخلی با همت جوانان منهای تکیه بر نفت است و جوانان باید با سلاح علم و تلاش در مزارع و تولید محصولات کشاورزی، ایران را از وضعیت بحران و تورم نجات دهند.

این مسؤول کارآفرینی و بهره‌گیری از فنون کارشناسان در مزارع کشاورزی را ضروری دانست و افزود: یکی از راه‌های مثمر در تحقق اقتصاد مقاومتی کار، همت و تلاش جوانان با هدف کارآفرینی و تولید داخلی است که با الگوسازی این جریان در سطح استان و کشور می‌توان اشتغالزایی کرد.

وی در پایان با اشاره به فضیلت‌هایی از امام جعفر صادق(ع) ازجمله صبر و بردباری گفت: این بزرگوار در زمان امامت خود با توجه به کهولت سن، متحمل رنج و مشقت‌های بسیار از سوی دشمنان شد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن