ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77431
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۶:۳۲
  • 112 بازدید
  • ارسال توسط :
یک فروند موشک بالستیک یمن به سوی پایگاه نظامی «العند» در «لحج» شلیک شد

یک فروند موشک بالستیک یمن به سوی پایگاه نظامی «العند» در «لحج» شلیک شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بامداد امروز (پنجشنبه)، با یک فروند موشک بالستیک از نوع «بدر1»، پایگاه نظامی «العند» در استان «لحج» واقع در جنوب کشور را هدف قرار داد. به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، این […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بامداد امروز (پنجشنبه)، با یک فروند موشک بالستیک از نوع «بدر1»، پایگاه نظامی «العند» در استان «لحج» واقع در جنوب کشور را هدف قرار داد.

به نوشته پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، این موشک را به سوی پایگاه نظامی العند- جایی که تحت کنترل نیروهای اشغالگر ائتلاف سعودی و مزدوان داخلیش است- شلیک کردند.

از زمان عقب‌نشینی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در اواخر سال 2015 تاکنون، کنترل این پایگاه در دست نیروهای ائتلاف سعودی و همپیمانان داخلی آن است و این نظامیان از پایگاه مذکور برای هدف قراردادن مردم یمن در «تعز» و جبهه ساحل غربی استفاده می‌کنند. نظامیان سعودی، اماراتی، سودانی و مزدوران یمنی همپیمان با عربستان در این پایگاه حضور دارند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.