ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77435
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۶:۴۵
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :
یگان موشکی یمن پایگاه نظامی مزدوران سعودی را هدف قرار داد

یگان موشکی یمن پایگاه نظامی مزدوران سعودی را هدف قرار داد

به نوشته پایگاه خبری المسیره،یگان موشکی یمن یک موشک بالستیک از نوع «بدر 1» به سوی پایگاه هوایی «العند» که محل استقرار مزدوران عربستان در استان لحج در جنوب یمن است، شلیک کرد. پایگاه العند محل استقرار نیروهای سعودی و اماراتی و مزدوران سودانی است که از این پایگاه برای حمله به نیروهای یمنی در […]

به نوشته پایگاه خبری المسیره،یگان موشکی یمن یک موشک بالستیک از نوع «بدر 1» به سوی پایگاه هوایی «العند» که محل استقرار مزدوران عربستان در استان لحج در جنوب یمن است، شلیک کرد.
پایگاه العند محل استقرار نیروهای سعودی و اماراتی و مزدوران سودانی است که از این پایگاه برای حمله به نیروهای یمنی در استان تعز و جبهه ساحل غربی یمن استفاده می کردند.
از میزان خسارت های وارده به این مقر سعودی ها تاکنون گزارشی منتشر نشده است.
محمد بن سلمان ولیعهد عربستان طراح باتلاق خونین جنگ یمن، از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند؛ تجاوزی که تاکنون منجر به کشته شدن هزاران یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
خاورم**9366**1144

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.