ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77454
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۰
  • 98 بازدید
  • ارسال توسط :
عفو بین الملل درباره احتمال وقوع فاجعه انسانی در الحدیده یمن هشدار داد

عفو بین الملل درباره احتمال وقوع فاجعه انسانی در الحدیده یمن هشدار داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه روسیا الیوم، سازمان عفو بین الملل اعلام کرد ده‌ها هزار نفر از یمنی‌ها همزمان با تشدید درگیری‌ها نزدیک شهر الحدیده در غرب یمن، از این شهر گریخته‌اند. سازمان عفو بین الملل همچنین درباره بحرانی شدن اوضاع انسانی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه روسیا الیوم، سازمان عفو بین الملل اعلام کرد ده‌ها هزار نفر از یمنی‌ها همزمان با تشدید درگیری‌ها نزدیک شهر الحدیده در غرب یمن، از این شهر گریخته‌اند. سازمان عفو بین الملل همچنین درباره بحرانی شدن اوضاع انسانی در الحدیده در صورت گسترش درگیری‌ها به مناطق مسکونی این شهر هشدار داده است.  

گزارشگر روسیا الیوم گفت: یمنی‌ها همچنان درگیر مشکلات و تلخی‌های جنگ هستند و این در حالی است که هیچکس برای پایان دادن به این جنگ تلاش نمی‌کند. کمبود غذا و دارو و در عین حال شیوع وبا، تنها مشکلات جنگ در یمن نیست بلکه آوارگی و فرار از شهر‌ها حکایت دیگری از جنگ یمن است.  

سازمان عفو بین الملل در جدیدترین گزارش خود تاکید کرده است که صدهزار شهروند یمنی از شهر الحدیده گریخته اند. الحدیده از نظر تراکم جمعیت، دومین شهر یمن محسوب می‌شود. این در حالی است که احتمال تشدید حملات نیرو‌های ائتلاف سعودی به مناطق مسکونی الحدیده بر نگرانی‌ها افزوده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.