ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77499
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۰
  • 354 بازدید
  • ارسال توسط :
انصار الله یمن برای تبادل اسیران با عربستان اعلام آمادگی کرد

انصار الله یمن برای تبادل اسیران با عربستان اعلام آمادگی کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز جمعه، الحوثی در صفحه توییتر خود نوشت: همانطور که در طرح 31 ژانویه (11 بهمن 96) اعلام کردم، آماده تبادل همه اسیرا یا به طور مستقیم و یا از طریق صلیب سرخ هستیم. در دیدارهای گذشته این موضوع را گوشزد و در دیدار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از روز جمعه، الحوثی در صفحه توییتر خود نوشت: همانطور که در طرح 31 ژانویه (11 بهمن 96) اعلام کردم، آماده تبادل همه اسیرا یا به طور مستقیم و یا از طریق صلیب سرخ هستیم. در دیدارهای گذشته این موضوع را گوشزد و در دیدار با مسئولان سازمان صلیب سرخ نیز بر آن تاکید کردیم.
وی ادامه داد: طرحی را برای پایان به تجاوز ائتلاف آمریکایی- سعودی علیه یمن به سازمان ملل و شورای امنیت ارائه می دهیم و در آن اعلام می کنیم که ما به شرط توقف حملات جنگنده های ائتلاف متجاوز، آماده ایم شلیک موشک های بالستیک به عربستان را متوقف کنیم.
در همین راستا جنبش انصار الله یمن در فوریه (بهمن/ اسفند 96) طرح صلحی را به سازمان ملل ارائه داد که شامل این بندها می شد: تشکیل کمیته ای برای آشتی و صلح، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و پارلمان، ممانعت از تجاوز کشورهای خارجی به یمن، ارائه ضمانت های بین المللی برای بازسازی یمن و اعلان عفو عمومی و آزادی همه بازداشت شدگان.
یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن، در هفته های اخیر و در پاسخ به حملات جنگنده های رژیم آل سعود و ائتلاف عربی به مناطق مسکونی یمن، تاسیسات حیاتی و مناطق مختلفی را در خاک عربستان هدف حملات موشکی خود قرار داده است.
امروز نیز در تحول میدانی دیگر در یمن، به دنبال مقابله ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با پیشروی گسترده نیروهای سعودی به سمت صحرای ‘البقع’ واقع در نزدیکی صعده و نجران تعدادی از نیروهای دولت مستعفی یمن و ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان، کشته و زخمی شدند.
جنگنده های ائتلاف عربی روزانه و در سایه سکوت محافل بین المللی و عربی منطقه، مناطق مختلف یمن را بمباران می کنند.
بن سلمان ولیعهد عربستان طراح باتلاق خونین جنگ یمن، از ششم فروردین سال 94 در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده ای را علیه یمن، فقیرترین کشور عربی آغاز کرد تا به بهانه بازگردان عبد ربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند؛ تجاوزی که تاکنون منجر به کشته شدن هزاران یمنی بی گناه و ویرانی این کشور شده است.
خاورم**9329*شبس*1488 **

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.