ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77508
  • ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۳
  • 74 بازدید
  • ارسال توسط :

تحولات یمن|اعلام آمادگی الحوثی برای تبادل اسرا با عربستان؛ شلیک موشک بالستیک به شهرک اقتصادی عربستان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن بر آمادگی برای تبادل کامل اسرا بین یمن و عربستان تاکید کرد. وی در صفحه خود در توئیتر نوشت: ما آماده تبادل کامل اسرا چه به صورت مستقیم یا از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المیادین، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلابی یمن بر آمادگی برای تبادل کامل اسرا بین یمن و عربستان تاکید کرد.

وی در صفحه خود در توئیتر نوشت: ما آماده تبادل کامل اسرا چه به صورت مستقیم یا از طریق صلیب سرخ هستیم.

از سوی دیگر یک منبع نظامی گفت نیروهای یمنی تلاش مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن و مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی برای پیشروی به سمت منطقه "القذامیل" در منطقه مرزی "البُقع" واقع بین صعده و نجران را خنثی کردند که در پی این عملیات شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

در پی انفجار دو خودروی نظامی در غرب "السُدیس" در نجران، شماری از مزدوران منصور هادی به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی از شلیک یک فروند موشک بالستیک کوتاه برد به مناطق اقتصادی عربستان در جیزان خبر داد.

همزمان با این تحول، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن دژهای امنیتی ارتش سعودی و مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در رشته کوه‌های الشیخ و شهر الخوبه شمالی، و منطقه ملحمه در جیزان را با موشک‌های کاتیوشا و گلوله‌های توپ هدف قرار دادند.

نیروهای یمنی یک خودروی نظامی مزدوران ائتلاف متجاوز سعودی در منطقه "البرح" در بخش "مَقبَنه" در غرب تعز را منفجر کردند که در پی آن هفت نفر از مزدوران کشته و یا زخمی شدند.

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بارها بخش "حیس" در استان الحدیده را بمباران کردند. همزمان ناوچه‌های ائتلاف متجاوز سعودی مناطق مختلف بخش "التُحیتا" در جنوب استان الحدیده را هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی در استان البیضاء گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن مواضع مزدوران منصور هادی در بخش "قیفه" را هدف حملات غافلگیرکننده خود قرار دادند که در پی آن شماری از مزدوران به هلاکت رسیده و یا زخمی شدند.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.