ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77536
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۵:۰۵
  • 96 بازدید
  • ارسال توسط :
راه نجات مظلومان، تفکر انقلابی و بسیجی است

راه نجات مظلومان، تفکر انقلابی و بسیجی است

سردار علی اکبر پورجمشیدیان جمعه شب در مراسم چهلم شهید مدافع حرم اکبر زوار در مسجد جامع تبریز، افزود: انقلاب اسلامی اهمیت تفکر انقلابی و بسیجی را در جهان به همه نشان داد و از این رو امروز برای مردم مظلوم ثابت شده که این تفکر ناب نجات دهنده است.وی با اشاره به رشادت های […]

سردار علی اکبر پورجمشیدیان جمعه شب در مراسم چهلم شهید مدافع حرم اکبر زوار در مسجد جامع تبریز، افزود: انقلاب اسلامی اهمیت تفکر انقلابی و بسیجی را در جهان به همه نشان داد و از این رو امروز برای مردم مظلوم ثابت شده که این تفکر ناب نجات دهنده است.
وی با اشاره به رشادت های بی مانند رزمندگان جبهه مقاومت و مدافعان حرم، اظهار کرد: این مدافعان راستین حرم آل الله و خانواده های معظم آنها معنی واقعی بصیرت هستند که بدون چنین دیدگاه و نگرشی امکان حضور در چنین کارزاری در مبارزه با دشمنان اسلام محمدی (ص) وجود نداشت.
سردار پورجمشیدیان ادامه داد: این مردان غیور سپاه پاسداران و سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی وارد کارزار شده و منافقین و دشمنان تا بن دندان مسلح را از سرزمین های اسلامی بیرون انداختند.
وی با تاکید بر سیاست اصولی جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم گروه های تکفیری، گفت: مگر می شود مسلمان و شیعه امام حسین (ع) بود و نسبت به وضعیت و شرایط مسلمانان سوریه، یمن، نیجریه، فلسطین و بحرین بی تفاوت بود که بر همین مبنا مدافعان حرم پای در میدان نبرد با داعش گذاشتند.
پورجمشیدیان افزود: شهدای مدافع حرم در برابر جنایتکارانی که بویی از اسلام نبرده اما با نام مقدس اسلام دست به جنایات بی شرمانه در تاریخ بشریت زدند، ایستادگی و مبارزه کرده و به فیض شهادت نایل گشتند.
وی با تاکید بر اینکه ما نباید نسبت به اتفاقات دنیای اسلام بی تفاوت باشیم، افزود: رسالت پاسداری ماست که با حرکت پیشبرنده انقلابی جلو رفته و با نشاط انقلابی در صحنه های مختلف حضور داشته باشیم که حضور در جبهه مقاومت هم یکی از همان صحنه هاست.
فرمانده پیشین سپاه عاشورا با اشاره به نقش موثر سپاه در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی طی 40 سال گذشته، گفت: عزت و اعتبار امروز سپاه ناشی از سرمایه مردمی آن است و اگر دستاوردی طی این سال ها داشته متعلق به مردم و نظام است.
پورجمشیدیان با بیان اینکه نیروهای انقلابی برای حضور در صحنه های حساس تربیت شده اند، ورود به میدان سازندگی را از جمله رسالت ها و ماموریت های اصلی و مهم بسیج و سپاه دانست.
به گفته وی، بر همین اساس در عرصه سازندگی و توجه به موضوع مهم اقتصاد مقاومتی تعداد 40 پروژه بزرگ به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور توسط سپاه به بهره برداری می رسد.
پورجمشیدیان به رشادت های مردم ایران در طول تاریخ برای دست یابی به عزت و استقلال، گفت: مردم می دانند چه جنایت هایی را شاهان بر این ملت روا داشتند و به همین دلیل مرجعیت و روحانیت را برای اداره جامعه انتخاب کردند تا کشور از یوغ مستشاران آمریکایی نجات پیدا کند.
3038/6183

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.