ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77538
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۵:۴۸
  • 65 بازدید
  • ارسال توسط :
تجدید میثاقی دوباره با شهدا

تجدید میثاقی دوباره با شهدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در آستانه ماه مبارک رمضان جمعی از دانشجویان خواهر دانشگاه محقق اردبیلی به‌همت کانون ستاره ویژه شهدای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه روز گذشته، 28 اردیبهشت‌ماه با حضور در منزل همسر شهید علی آقایی از شهدای مدافع […]

تجدید میثاقی دوباره با شهدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، در آستانه ماه مبارک رمضان جمعی از دانشجویان خواهر دانشگاه محقق اردبیلی به‌همت کانون ستاره ویژه شهدای نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در این دانشگاه روز گذشته، 28 اردیبهشت‌ماه با حضور در منزل همسر شهید علی آقایی از شهدای مدافع حرم استان اردبیل، با آرمان‌های شهدای اسلام تجدید میثاق کردند.

سرهنگ حسین عبدی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) در این دیدار ضمن خیر مقدم‌گویی به میهمانان، یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی داشت و گفت: امروز امنیت، آسایش و عزّت ملت ایران مرهون خون پاک این شهدای والامقام است که تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در یک وضعیت تاریخی بسیار خطرناک قرار گرفته‌ایم، عنوان کرد: سناریو مهار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از همان سال اول پیروزی انقلاب اسلامی توسط استکبار جهانی صورت گرفته است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با تأکید بر اینکه دشمنان در حال حاضر نیز بیکار نیستند، به تشریح نقشه‌های شوم استکبار جهانی پرداخت و بیان کرد: دشمنان شبانه‌روز تلاش می‌کنند و سناریو‌هایی از قبیل اسلام‌هراسی، ایران‌هراسی و حتی سپاه‌هراسی را در پیش گرفته‌اند.

وی ادامه داد: تا به امروز ایستادگی و مقاومت ملت ایران با رهبری با صلابت و پیامبرگونه مقام معظم رهبری همه این توطئه‌های دشمنان نقش برآب شده است.

عبدی با اشاره به جریانات اخیر موجود در منطقه و دنیا اشاره کرد و گفت: ترامپ از لحظات اول تصدی مسئولیت ریاست جمهوری آمریکا، چند بار از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ضربه اساسی و سیلی خورده است.

وی با اشاره به اقدام اخیر ترامپ در خصوص خروج از برجام، تصریح کرد: تنها دستاورد برجام برای ملت بزرگ ایران این بود که بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن آمریکا برای مردم و دنیا آشکار شد و پیش‌بینی مقام معظم رهبری در این خصوص تحقق یافت که برای برخی‌ها قابل عبرت است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در ادامه به ارزش و مقام والای شهدای مدافع حرم اشاره کرد و افزود: به فرموده مقام معظم رهبری اگر شهدای مدافع حرم نبودند، در حال حاضر باید با داعش در نقطه صفر مرزی و حتی داخل استان‌ها و شهرهای مختلف کشور عزیزمان مقابله و مبارزه می‌کردیم.

یادآور می‌شود، در ادامه این دیدار سرهنگ حسین عبدی، پدر همسر شهید و همسر شهید علی آقایی به خاطره‌گویی از شهید پرداخته و به برخی از سؤالات دانشجویان در بخش‌های مختلف پاسخ دادند. همچنین کتاب «از حجله تا حرم» که سرگذشت‌نامه شهید مدافع حرم، علی آقایی است از سوی خانواده این شهید به دانشجویان اهدا شد.
بهزاد زارع
انتهای پیام

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.