ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77544
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۶:۵۴
  • 83 بازدید
  • ارسال توسط :

وزیر خارجه آمریکا و نماینده سازمان ملل در امور یمن دیدار کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق اعلام وزارت خارجه آمریکا، «مایک پامپئو» وزیر خارجه این کشور و «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن روز جمعه در واشنگتن دیدار کردند. بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا، پامپئو از نماینده ویژه سازمان ملل به […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، طبق اعلام وزارت خارجه آمریکا، «مایک پامپئو» وزیر خارجه این کشور و «مارتین گریفیتس» نماینده ویژه سازمان ملل در امور یمن روز جمعه در واشنگتن دیدار کردند.

بنا بر اعلام وزارت خارجه آمریکا، پامپئو از نماینده ویژه سازمان ملل به دلیل تعهدش برای ازسرگیری مذاکرات صلح بین همه طرف‌های درگیری در یمن تشکر کرد.

وزیر خارجه آمریکا همچنین بر تعهد واشنگتن برای ادامه حمایت از تلاش‌های نماینده سازمان ملل در یمن تاکید کرد و از دیگر «شرکای بین‌المللی» هم خواست همین کار را انجام دهند.

در بخش پایانی بیانیه وزارت خارجه آمریکا آمده است: «وزیر خارجه (پامپئو) و نماینده ویژه (گریفیتس) درباره فوریت گفت‌و‌گو و کاستن از درگیری توافق کردند و ابراز امیدواری کردند که همه طرف‌ها در جهت حصول به یک راه‌حل سیاسی جامع که صلح، رفاه و امنیت را برای یمن به ارمغان آورد، همکاری و کار کنند».

تاکید وزیر خارجه آمریکا بر لزوم حل سیاسی بحران یمن، در حالی صورت گرفته که از زمان آغاز حملات ائتلاف سعودی و اماراتی به یمن، حمایت‌های همه جانبه واشنگتن از متجاوزان همچنان ادامه دارد.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.