ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77568
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۹:۵۹
  • 78 بازدید
  • ارسال توسط :
رشت| مجموعه کتب "ساقیان حرم" در گیلان رونمایی می‌شود

رشت| مجموعه کتب "ساقیان حرم" در گیلان رونمایی می‌شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ عباس بایرامی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد در رشت اظهار داشت: در این ایام فضاسازی‌های محیطی در سطح شهر توسط بسیج انجام می‌شود. معاون هماهنگ کننده سپاه گیلان با بیان اینکه مجموعه کتاب‌های "ساقیان حرم" با موصوع […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ عباس بایرامی ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت سوم خرداد در رشت اظهار داشت: در این ایام فضاسازی‌های محیطی در سطح شهر توسط بسیج انجام می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه گیلان با بیان اینکه مجموعه کتاب‌های "ساقیان حرم" با موصوع شهدای مدافع حرم در ایام فتح خرمشهر رونمایی می‌شود گفت: این کتب فعلاً برای شهید "حسین‌پور" و شهید "کوچک‌زاده" چاپ شده و به‌زودی برای تمام 22 شهید مدافع حرم گیلان تدوین می‌شود.

بایرامی برگزاری یادواره شهدای گیلانی عملیات "بیت‌المقدس" در استان گیلان را یکی دیگر از مراسمات این ایام دانست و افزود: تجلیل و سرکش از خانواد‌ه‌های شهدا، افتتاح مسکن مددجویان و غنی‌سازی فضای مجازی بخش دیگری از این اقدامات است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان نیز در این جلسه ضمن تاکید بر لزوم بزرگداشت یوم‌الله سوم خرداد اظهار داشت: فتح خرمشهر نقطه عطف جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس بود.

علی‌اصغر جمشیدنژاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی قبل از فتح خرمشهر در موضع پدافندی قرار داشت خاطرنشان کرد: فتح خرمشهر جمهوری اسلامی را در موضع آفندی قرار داد.

جمشیدنژاد با تاکید بر اینکا فتح خرمشهر سبب شد تا جمهوری اسلامی موضع برتر را برای مذاکره در دوران دفاع مقدس داشته باشد ابراز داشت: خرمشهر پس از 578 روز اشغال آزاد شد.

وی با اعلام اینکه در عملیات "بیت‌المقدس" 16 هزار عراقی کشته و زخمی و 19 هزار عراقی اسیر شدند اعلام کرد: ایران در این عملیات 4 هزار و 460 شهید سپاهی، هزار و 86 شهید ارتشی و 24 هزار مجروح داد.

جمشیدنژاد با اشاره به فرمایش امام خمینی(ره) در خصوصی آزادسازی خرمشهر ابراز داشت: این که امام راحل فرمودند "خرمشهر را خدا آزاد کرد" به معنا است که نباید از پیروزی‌ها مغرور شویم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان ضمن تقدیر از اعضای ستاد گرامیداشت یوم‌الله سوم خرداد خاطرنشان کرد: باید در اجرای برنامه‌های مخصوص این ایام نوآوری داشته باشید.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.