ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77591
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
  • 431 بازدید
  • ارسال توسط :
توزیع مواد غذایی در سودان؛ تقلای امارات برای حفظ سودان در ائتلاف علیه یمن

توزیع مواد غذایی در سودان؛ تقلای امارات برای حفظ سودان در ائتلاف علیه یمن

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از گذشت چند روز از وعده یک مقام مسئول امارات برای ایستادگی در کنار خارطوم به منظور رفع محاصره تحمیلی آمریکا، دولت امارات امروز از آغاز طرح جدید این کشور برای توزیع مواد غذایی در خاک سودان خبر داد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، پس از گذشت چند روز از وعده یک مقام مسئول امارات برای ایستادگی در کنار خارطوم به منظور رفع محاصره تحمیلی آمریکا، دولت امارات امروز از آغاز طرح جدید این کشور برای توزیع مواد غذایی در خاک سودان خبر داد.

«حمدان بن زاید آل نهیان» رئیس سازمان هلال احمر امارات اعلام کرد که این کشور تصمیم دارد طرح فوری برای توزیع مواد غذایی در تعدادی از ولایت‌های سودان را آغاز کند و برای این منظور هیأتی از این سازمان به زودی عازم خارطوم می‌شود تا بر اجرای این طرح و تهیه آن از بازارهای محلی و توزیع در میان افراد نیازمند در مناطق مختلف، نظارت کنند.

خبرگزاری امارات (وام) به نقل از حمدان بن زاید گزارش داد که اجرای این طرح در راستای عمل به تعهدات انسانی صورت می‌گیرد و امارات همچنان حامی و پشتیبان قوی کسانی که از خدمات و برنامه‌های ما در سودان بهره می‌برند، باقی خواهد ماند.

اخیرا به دنبال انتقاد‌ روزنامه‌نگاران و شخصیت‌های داخلی و پارلمان سودان از حمایت‌های ضعیف کشورهای حاشیه خلیج‌فارس از سودان و به دنبال آن تصمیم دولت این کشور برای بازنگری در استمرار مشارکت نظامیان سودانی در ائتلاف علیه یمن، تقلای عربستان و امارات برای حفظ سودان در این ائتلاف بیشتر شده است.

«محمد شرف» معاون وزیر خارجه امارات در امور اقتصادی و بازرگانی نیز هفته پیش گفت که امارات چند شعبه بانک خود را برای تعامل با سودان در پرتو محاصره آمریکا افتتاح کرد.

این مقام اماراتی وعده داد که کشورش در کنار سودان به منظور رفع محاصره بر این کشور خواهد ایستاد و افزود : «هر کاری که بتوانیم برای سودان انجام خواهیم داد و تعامل بانکی بین دو کشور نیز در حال حاضر وجود دارد اما در سطح مطلوب نیست و سودان خواهان تعامل در سطح همه بانک‌هاست و البته این مسئله دست ما نیست و به دیگر دولت‌ها نیز بستگی دارد، ما برای رفع محاصره سودان تلاش می‌کنیم، آمریکا تا حدودی این محاصره را برداشته اما هنوز به طور کامل رفع نشده است.»

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.