ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 7760
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹
  • 167 بازدید
  • ارسال توسط :
المان شهید گیلانی مدافع حرم در رشت نصب شد+تصویر

المان شهید گیلانی مدافع حرم در رشت نصب شد+تصویر

علی مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: المان شهید محمدحسین عطری، دومین شهید مدافع حرم استان گیلان در ابتدای شهرک حمیدیان رشت محل سکونت خانواده این شهید بزرگوار ساخته و نصب شد. وی با بیان اینکه این المان توسط دکترحسنی، استاد دانشگاه طراحی و تقدیم روح پاک شهید مدافع حرم شده […]

علی مقصودی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: المان شهید محمدحسین عطری، دومین شهید مدافع حرم استان گیلان در ابتدای شهرک حمیدیان رشت محل سکونت خانواده این شهید بزرگوار ساخته و نصب شد.

وی با بیان اینکه این المان توسط دکترحسنی، استاد دانشگاه طراحی و تقدیم روح پاک شهید مدافع حرم شده است، گفت: در طراحی و ساخت این المان از گل‌های هشت‌پر و ساختمان سه بام حرم حضرت زینب کبری (س) الگوبرداری و از مفاهیم علوم عرفانی برای نمایش عروج ملکوتی شهیدان راه حق بهره‌گیری شده است.

شهردار منطقه 4 رشت با اشاره به اینکه ساخت المان شهید مدافع حرم گیلان 25 روز طول کشیده است خاطرنشان کرد: المان شهید محمدحسین عطری توسط خانواده این شهید گیلانی مدافع حرم و با حضور مردم و مسئولان پنجشنبه 7 مردادماه در آستانه سالروز تولد شهید عطری رونمایی شد.

به گزارش شهدای مدافع حرم به نقل از خبرگزاری تسنیم، پاسدار شهید محمدحسین عطری متولد 8 مرداد 1355 دومین شهید مدافع حرم استان گیلان است که 14خرداد 1392 در سوریه در دفاع از حرم حضرت زینب (س) به فیض شهادت رسید و پیکر مطهرش در سلیمانداراب رشت در جوار مزار روحانی شهید میرزا کوچک‌خان به خاک سپرده شد.

از شهید عطری دو فرزند به نام‌های زهرا و محمدمهدی به یادگار مانده است.

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.

پاسخ دادن