ایستگاه صلواتی:
دانلود صلواتی تقویم دیو.اری و پوستر شهدا

موقعیت شما : صفحه اصلی » دسته‌بندی نشده
  • شناسه : 77618
  • ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۵:۰۴
  • 94 بازدید
  • ارسال توسط :

قانونگذاران آمریکا در پی محدود ساختن دخالت واشنگتن در نبرد یمن هستند

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا در پی محدود ساختن حمایت واشنگتن از ائتلاف سعودی در یمن از طریق اصلاحیه‌هایی در لایحه سیاست دفاعی سالیانه خود هستند. به نوشته وبگاه «هیل» اینک قانونگذاران آمریکایی به خاطر افزایش آمار کشتار غیرنظامیان در یمن […]

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهدای مدافع حرم به نقل از گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، قانونگذاران مجلس نمایندگان آمریکا در پی محدود ساختن حمایت واشنگتن از ائتلاف سعودی در یمن از طریق اصلاحیه‌هایی در لایحه سیاست دفاعی سالیانه خود هستند.

به نوشته وبگاه «هیل» اینک قانونگذاران آمریکایی به خاطر افزایش آمار کشتار غیرنظامیان در یمن که بیشتر به واسطه حملات هوایی عربستان بوده، به طور فزاینده‌ای از دخالت نظامی عربستان در نبرد داخلی یمن و علیه حوثی‌ها نگران شده‌اند.

به نوشته هیل، آمریکا با فروش میلیاردها دلار تسلیحات به عربستان و اشتراک گذاری اطلاعاتی و حمایت‌های لجستیکی چون سوختگیری هوایی از ائتلاف عربستان علیه یمن حمایت می‌کند. رسانه‌های خبری هفته‌های گذشته حتی به حمایت کلاه سبزهای آمریکا مستقر در مرز عربستان برای یافتن و منهدم کردن پرتابگرهای موشکی حوثی‌ها اشاره کردند.

بر اساس این گزارش، «رو کان» سناتور دموکرات ایالت کالیفرنیا در رابطه با نبرد در یمن در قانون مجوز دفاع ملی با سه اصلاحیه پرونده شکل داده است.

وی همچین هفته گذشته اصلاحیه‌‌ای در زمینه کاهش حمایت آمریکا از ائتلاف عربستان علیه یمن را به کمیته تعیین لایحه نیروهای مسلح تقدیم کرد که البته رای لازم را نیاورد.

سناتور رون کان در دیگر اصلاحیه‌های خود خواهان انتشار آمار تاثیر نبردهای داخلی یمن بر رشد شاخه‌های القاعده در این کشور و عدم هزینه کردن پنتاگون در سوخت‌رسانی هوایی به هواپیماهای غیر آمریکایی در ماموریت علیه حوثی‌ها شده است.

رون کان همچنین از امضا کنندگان اصلاحیه معرفی شده سناتور «بتو اورورک» نماینده دموکرات ایالت تگزاس است که او نیز خواهان ممنوعیت هرگونه سوخت‌رسانی ارتش آمریکا به هواپیماهای درحال پرواز علیه حوثی‌های یمن است . سناتور دموکرات «مارک پوکان» از ویسکانسین نیز از دیگر حامیان این اصلاحیه است.

وبگاه هیل  در خاتمه با اشاره به دیگر اصلاحیه‌های ارائه شده از سوی قانونگذاران آمریکایی که خواهان عدم کاسته شدن حمایت آمریکا از ائتلاف عربستان علیه یمن شده‌اند، نوشت: کمیته قوانین مجلس نمایندگان آمریکا قرار است دوشنبه یا سه‌شنبه هفته جاری در این زمینه در صحن علنی مجلس رای گیری کند.

انتهای پیام/م

 

 

 

برچسب ها

این مطلب بدون برچسب می باشد.